אחרי מות אבא שלו: גיא זוארץ ויעל בר זוהר במהלך יוצא דופן

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי לאחר שאיבד את אביו בחודש שעבר, יעל בר זוהר הפתיעה את גיא זוארץ בחופשה לכבוד יום הולדתו אלא שלא הייתה מוכנה להתרסקות שלה. כל הפרטים

חודשיים לא קלים עברו על המנחה גיא זוארץ ומשפחתו לאחר שאיבד את אביו ניסים, שהלך לעולמו. את חגיגות העשור החדש לחייו, יום הולדת 50, שציין בחודש שעבר, דחה המנחה כי היה ב-30 ימי האבל. אלא שאת חג השני של פסח, בחרה אשתו יעל בר זוהר לחגוג לבעלה שרק הולך ומשתבח עם השנים, בחופשת סקי משפחתית קפואה עם הילדים.

מערכת הפורטל מזכירה לכם כי זוארץ כבר התנסה בעבר בחופשות סקי והוא נמצא בשלבי מסלול למתקדמים, בעוד בר זוהר יצאה למסלול סקי של מתחילים עם מדריכה צמודה בפעם הראשונה בחייה. בר זוהר הציגה בסטורי גלישה מרשימה למי שעלתה בפעם הראשונה על מגלשיים, אלא שזוארץ בעלה חשף את כל האמת מאחורי הקלעים.

בתיעוד שהציג זוארץ ברשתות החברתיות נראית בר זוהר מתרסקת על השלג באנחות כאב, בעוד המדריכה האישית שלה מנסה לעזור לה להתרומם חזרה על הרגליים. זוארץ כתב: "לא יודע מה יעלי מעלה אצלה בסטורי אבל זאת האמת". אלא שכמו שאומרים "קארמה איז הביץ׳" ובזמן שזוארץ תיעד משועשע את אשתו מתרסקת ושיתף על הצרחות שלה, מצא גם הוא את עצמו מתרסק על השלג.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן