למרב מיכאלי וליאור שליין נולד שני!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי בציוץ בטוויטר, שבו מופיעים שני בניה של חברת הכנסת ובן זוגה, כתבה מיכאלי: "נאלצת להיעדר מההפגנות בשבת. מקווה שתבינו. אמא של אורי ואלון". כל הפרטים

ו"ר העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, ובן זוגה ליאור שליין הפכו להורים לשניים. כך הודיעה היום (ה') חברת הכנסת. בציוץ בטוויטר, שבו מופיעים שני בניה של חברת הכנסת ובן זוגה, כתבה מיכאלי: "נאלצת להיעדר מההפגנות בשבת. מקווה שתבינו. אמא של אורי ואלון". גם שליין הודיע על הולדת בנו השני בציוץ קצר: "תכירו: אלון".

בנה הראשון של שרת התחבורה לשעבר נולד באוגוסט 2021 בהליך פונדקאות בארצות הברית. מיכאלי כתבה אז כי טיסתה לארצות נועדה לרגל הולדתו של אורי. מיכאלי גם חשפה אז שניסתה להביא תינוק בטיפולי פוריות אך בסופו של דבר בחרה להביא תינוק לעולם בפונדקאות.

מרב מיכאלי כתבה לאחר הולדת בנה הראשון כי "זה היה מסע של הרבה ניסיונות. אני שמחה שעברתי את המסע הזה, אני יודעת עכשיו על עצמי מה זה אומר ובמה זה כרוך ומה צריך לעבוד אחרת במערכת הזאת של טיפולי פוריות, אבל על זה נדבר ביום אחר. היה לנו מזל מדהים לפגוש את קלסי, בחורה אמריקנית מהממת, שרצתה לעזור למי שנמצאות במצב שלנו וגם לעזור בפרנסת המשפחה המקסימה שלה. בזכותה, אתמול נולד אורי. הוא לא משנה שום דבר ממה שאני חושבת על אי השוויון שהופך את האמהות לעול על נשים, הוא לא משנה את דעתי לגבי העובדה שאת אשה מושלמת גם בלי להיות אמא. הוא הילד שלי ושל ליאור. אנחנו כל כך שמחים בו, ומאושרות להיות ההורים שלו. זה סיפור אהבה. עכשיו זה סיפור אהבה של שלושה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן