אחרי הבית חולים: אייל גולן חוגג יום הולדת 52 בטירוף

מערכת פורטל "עומרי חיון" מפנה תשומת לבכם אל העניין הבא. אייל גולן, קרס במהלך הופעה ב"האנגר11" ביום שני האחרון וגרם לבהלה גדולה סביבו. כעת, הוא חוגג את יום הולדתו ה-52 בצורה אחרת ממה שהתרגלנו לראות ממנו. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי לאחר שהתמוטט במהלך הופעה ב"האנגר11" בשני האחרון, נראה שאייל עדיין מתאושש ולא ממהר לחזור לפעילות. כך יצא שאת יום הולדתו, אייל חגג בביתו בצורה צנועה עם ילדיו ואנשים קרובים בלבד. ליאם ואלין גולן הפתיעו את אבא אייל והגיעו לביתו עם בלונים ועוגה, ואף שיתפו ברכות מרגשות בסטורי. אלין שיתפה תמונה שלה ושל אביה מתנשקים וכתבה כי "מזל טוב לאהבה של חיי. אני קודם כל אאחל לך ולעצמי שתהיה לי בריא בגוף ובנפש", כתבה הבת בהתייחס לבהלה הבריאותית של אביה.

"שתהיה מאושר, ושהשם יתברך רק ייתן לך את הכוח והיכולת לשמח אנשים כמו שאתה יודע. תודה שאתה השראה ומודל לחיקוי בשבילי שכל אדם היה רוצה שיהיה לו". גם הבן ליאם גם לא פספס את ההזדמנות ובירך את אבא: "מזל טוב מלך שלי, שהחיוך לא ירד לך מהפנים. הכי חשוב שתמיד תהיה לי בריא". האקסית ואם בנו, רוסלנה רודינה, בירכה גם היא את אייל: "המון אושר, בריאות, שמחה ואהבה. תמשיך לכבוש את כולם ולהיות אבא מושלם. עד 120 או עד מתי שתבחר". במהלך החגיגה האינטימית, הגיעו גם כ-20 מעריצים של אייל וחיכו מחוץ לביתו עם בלונים, פרחים ועוגות. אייל יצא להודות להם וחזר לביתו.

עוד נציין כי ונזכיר כי בשני האחרון אייל גולן התמוטט במהלך הופעה בהאנגר 11 וגרם לבהלה גדולה סביב מצבו הבריאותי. מאז גולן כבר הגיב למקרה וחשף שהוא עבר הליך כירורגי שגרם לו להיות חלש. הוא קיבל טיפול מצוותי מד"א שהוזעקו למקום ושוחרר להתאוששות בביתו. זה מה שאייל כתב למעריציו בפוסט בעמוד האינסטגרם שלו: "לפני כשבועיים עברתי ניתוח כירורגי שתהליך ההחלמה ממנו יותר קשה משחשבתי. מערכת הפורטל מאחלת בריאות איתה לזמר. וכמובן, שפע ברכות ואיחולים.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן