רוקדים עם כוכבים כמו שלא ראיתם מעולם: צפו בקים אור אזולאי מתכוננת למאורע

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדוות לכם כי כאשר קים אור אזולאי לוהקה לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" היא לא ידעה מה מצפה לה. כשהיא כבר עמוק בתוך האימונים ולגמרי מוכנה לתחרות, היא סיפרה על החוויה המאתגרת והקושי הלא צפוי שהפתיע אותה: "ידעתם שיש שריר בצוואר? כנראה שלא". כל הפרטים

אחרי תקופה אינטנסיבית של אימונים, המשתתפים יתחילו באופן רשמי את הצילומים לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" שתעלה בקרוב. אחת המתמודדות הבולטות שישתתפו השנה בתחרות היא השחקנית וכוכבת הילדים, קים אור אזולאי. כשנשאלה על חווית האימונים עד עכשיו, היא התקשתה להסתיר את הקשיים: "הגוף שלי פיזית נשבר. המזל שלי שאני בת 20 אז הוא מרפא את עצמו מאוד מהר".

השחקנית ידעה שזה לא הולך להיות קל, אבל היא בהחלט לא ציפתה למשהו כזה: "כואב לי להרים את הראש, פיזית הגוף שלי כואב. ידעתם שיש שריר בצוואר? כנראה שלא. אני חושבת שזה פשוט כמו כל ספורט, ככל שתעשו את זה יותר, הגוף יתרגל יותר ופחות יכאב". "אבל באמת אני נשבעת, אתם לא יודעים איזה שרירים מופעלים בריקוד הזה. שנה שעברה כולם אמרו 'כואב לי, כואב לי' אז אמרתי: 'מה הם מתלוננים? מה כבר כל כך יכול לכאוב? אז שומעים…"

לסיום, נצין כי אזולאי פרצה ב"הבנים והבנות" בערוץ הילדים, ומאז הספיקה לשחק בסדרות מצליחות כמו "אילת", "מקיף מילאנו" ו"כפולה" לצד נועה קירל, להשתתף בפסטיגל ולהוביל קמפיינים. לאחרונה היא כיכבה בעונה החדשה של הסדרה "מלכת היופי של ירושלים ותשחק בעונה החדשה של "מנאייכ".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן