דיווח מיוחד: זה מה שקרה לתינוק הקטן של נסרין קדרי

מערכת פורטל "עומרי חיון" הבחינה כי הזמרת המפורסמת סיפרה בסדרה על חייה "נסרין אגדה" על המשבר ביחסים שחוותה עם בעלה כחודש אחרי הנישואים, בעקבותיו עבודתה נפגעה. כל הפרטים

כידוע, לאחרונה עלה לשידור הדוקו-ריאליטי על חייה של הזמרת נסרין קדרי, שזכה לשם ״נסרין אגדה״. מערכת הפורטל זכתה להיות להיות "זבוב על הקיר" בשיחה אינטימית בין הזמרת המפורסמת לבעלה, רום שמיר, בה הם דיברו בפתיחות על המשבר בזוגיות שחוו, ועל ההשלכות שלו.

"אני ורום עברנו משבר מאוד מאוד קשה. הוא לא מבין שזה לא עוד ריב, ויש לזה השלכות", אמרה קדרי בריאיון. בהמשך אפשר לראות את הזמרת ובעלה נוסעים ברכבם, שם דיברו על המכה שקיבלו בעקבות הפרסומים על המשבר בזוגיות שהתרחש כחודש בלבד אחרי שנישאו זה לזו. "אתם לא רוצים לשתף איתנו פעולה בגלל המשברים בזוגיות שלי? לא הבנתי את זה", כך למעשה סיכמה את דבריה.

עוד נחשוף לכם, כי עקב שיחה מדוברת זו, רום, בעלה התיישב על כיסא הראיונות וסיפר: "הכל נפל עליה ואני מחקתי את התמונות. קינאתי לה והתווכחנו והחלטתי שאני כאילו זהו מפוצץ הכל. ואז התחיל הבלאגן. כתבות, כתבות, כתבות. לא נגמר, לרגע שכחתי שהתחתנתי עם אישה מפורסמת שכל דבר הכי קטן שהיא עושה עולם שלם יודע, אז הבנתי שטעיתי, שזה לא משחק ילדים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן