תכנית חדשה? אסי עזר בדרך להפתיע את כולנו!

מערכת פורטל "עומרי חיון" עם הסיפור הבא. הוא אמנם רק בן 14 אבל כבר לוהק לתפקיד משחק ראשון בסדרת הנוער "מתוקים" בכיכובם של עמוס תמם וקובי מימון. כל הפרטים

לפני שאנחנו צוללים אל האייטם הבא, כמה שורות על הסדרה המדוברת החדשה. הסדרה, מגוללת את סיפורם של ארבעה אחים המנהלים בהצלחה את הקונדיטוריה המשפחתית, עד שמלכת הקינוחים הבלתי מעורערת של ישראל ואמה הדורסנית, פותחות בייקרי נוצץ מעבר לרחוב. עוד נציין כי הסדרה תשודר בערוץ Zoom לצופי HOT. אסי עזר, כתב ויצר את הסדרה (לצד נעם נבו, יעל כץ, נעה גוסקוב) והוא צפוי להשתתף בעצמו באחד התפקידים ולמעשה זאת תהיה הטבילה הראשונה שלו בעולם המשחק.

אנחנו, במערכת פורטל "עומרי חיון" אוהבים לראות שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ. ילדיהם של אייל גולן ואילנית לוי, ליאם ואלין גולן ממשיכים את אביהם עם קריירה מוזיקלית, בנה של אורנה בנאי, אמיר בנאי פורח בתחום המשחק, גם בתו של גורי אלפי אמה אלפי עובדת במרץ על קריירת משחק וכעת הגיע תורו של השחקן והזמר דני ניב "מוקי".

שיה ניב רק בן 14 וכבר לוהק לתפקיד משחק ראשון בסדרה "מתוקים", שלאסי עזר, נעם נבו ויעלי כץ בערוץ זום. ניב יגלם את ערן תמרי הצעיר קונדיטור צעיר ומבטיח, הבן של קובי מימון והאחיין של עמוס תמם. הסדרה תעלה בשנה הקרובה ותשודר בערוץ זום בהוט. אז מה אתם אומרים, יש דמיון בינו לבין אביו?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן