ביתה של אופירה אסייג עלה באש רק בגלל שרצו לעשות על האש

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת כי המגישה הוותיקה העלתה סדרת תמונות וסרטונים לרשת, שם היא שיתפה את רגעי האימה עד ההשתלטות של הכבאים על השריפה. אסייג אמרה באחד הסרטונים שהעלתה: "לא זה השיא, מה כבר רצינו? לאכול סטייק?". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת כי כמעט כמו כולם במהלך ימי חג הפסח, אופירה אסייג ניצלה את מזג האוויר הנאה ששרר אמש והחליטה לעשות 'על האש' כמיטב המסורת הישראלית. המגישה התארחה אצל חבריה הקרובים כדי לנצל את ימי החופש שלה בטרם תחזור לאולפן 'אופירה וברקוביץ' בקשת 12 בעוד שבועיים.

למרות שזה היה אמור להיות יום של בשר ושל אוכל טוב, דברים לא כל כך עבדו כמו שצריך ובפוסט ששיתפה אסייג באינסטגרם שלה, היא סיפרה על אירוע חריג במסגרתו המנגל עלה באש והביא לכך שיוקפץ למקום כוח של מכבי אש. המגישה הוותיקה העלתה סדרת תמונות וסרטונים לרשת, שם היא שיתפה את רגעי האימה עד ההשתלטות של הכבאים על השריפה. אסייג אמרה באחד הסרטונים שהעלתה: "לא זה השיא, מה כבר רצינו? לאכול סטייק?".

לסיום נוסיף כי לאחר מכן אסייג העלתה פוסט בו כתבה: "מזל שיש מצלמות… הגענו לחברים לעשות קצת ״על האש״ וסיימנו עם מכבי אש. תנחשו מי היה אחראי על המנגל? והכי חשוב כל הכבוד לכבאים!!! הגיעו בתוך שתי דקות ועבדו מכל הלב במקצועיות מדהימה. חג צרחות כבר אמרתי?". מה דעתכם?

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן