סערה בערוץ 14! סכסוך מטורף בין שרון גל למגי טביב

מערכת פורטל "עומרי חיון" מעדכנת ומדווחת לכם לראשונה כי לאחר שנחשף הפיצוץ בין מגי טביבי לשרון גל קברניטי הערוץ החליטו על המהלך הבא. כל הפרטים

לאחר שחשפנו לכם כאן לראשונה על הפיצוץ בין צמד מגישי חדשות 14 מגי טביבי (הוותיקה בצמד) לבין שרון גל, קברניטי ומנהלי הערוץ החליטו לכנס ישיבת צוות בהולה בעניין על מנת לנסות ולפתור את הסוגייה בין צמד הטאלנטים. נחשוף לכם כי יודעי דבר וגורמים נוספים בערוץ מסרו לפורטל כי עד לרגע זה לא הצליח ולהגיע לפשרה או להבנות אשר יחזירו את הצמד לפעול יחד.

כזכור, בחודש האחרון, שרון גל הגיע אל "ערוץ 14" מערוץ, "רשת 13". מהלך זה הצליח להפתיע את התקשורת הישראלית. גל, הצטרף למגי טביבי והגיש לצידה את המהדורה המרכזית, זאת לאחר לא מעט התלבטויות באיזו רצועה לשלב אותו והשניים שברו לא מעט שיאי רייטינג, אבל מסתבר שהמצב שם די שביר.

לסיום נזכיר ונציין כי, על פי מקורבים ויודעי דבר "בערוץ 14" טוענים כי נרשמו חילופי צעקות, דפיקות על השולחן ועזיבת האולפן, ממש דרמה גדולה מאחורי הקלעים של מהדורת "חדשות 14", שכמעט גם הגיעה אל המסך אך נמנעה ברגע האחרון לכאורה. מאז ההכרזה על צירופו למהדורה המרכזית, היחסים בין מגישת המהדורה המרכזית הנוכחית בערוץ, מגי טביבי לבין המגיש החדש, שרון גל, התחילו לא בצורה חלקה ואפילו ברגל שמאל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן