הלם בחדשות14: ״דפיקות על השולחן ועזיבת אולפן״ – מה באמת קרה שם?

מערכת פורטל "עומרי חיון" חושפת לכם כי חילופי צעקות, דפיקות על השולחן ועזיבת האולפן רגע לפני המהדורה המרכזית של הערוץ נרשמו ושוב חשפו את מערכת היחסים הרעועה בין שני המנחים. כל הפרטים

מערכת הפורטל הבחינה בפרט הצורם הבא. האם הזוגיות היציבה על המסך היא רק הצגה? בחודש האחרון, בערוץ 14, שרון גל שהגיע מרשת 13 במהלך שהצליח להפתיע את התקשורת בישראל, הצטרף למגי טביבי והגיש לצידה את המהדורה המרכזית, זאת לאחר לא מעט התלבטויות באיזו רצועה לשלב אותו והשניים שברו לא מעט שיאי רייטינג, אבל מסתבר שהמצב שם די שביר.

על פי מקורבים ויודעי דבר בערוץ 14 טוענים כי נרשמו חילופי צעקות, דפיקות על השולחן ועזיבת האולפן, ממש דרמה גדולה מאחורי הקלעים של מהדורת חדשות 14, שכמעט גם הגיעה אל המסך אך נמנעה ברגע האחרון לכאורה. מאז ההכרזה על צירופו למהדורה המרכזית, היחסים בין מגישת המהדורה המרכזית הנוכחית בערוץ, מגי טביבי לבין המגיש החדש, שרון גל, התחילו לא בצורה חלקה ואפילו ברגל שמאל.

עוד נציין כי כזכור, בדצמבר 2022, החלה מגי טביבי להגיש לבדה את המהדורה של הערוץ שזכתה אז לריטינג של פחות מ2% ובתוך שנה הכפילה את הנתון ואף הגיעה לשיא של 5.5% רייטינג בסך הכל. יחד עם גל הרייטינג כבר חצה את רף 9% ומספר רב של פעמים ניצח בחודש מרץ את הרייטינג של חדשות 13 וכאן 11.

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן