שחר חיון: "כל גבר שאמרתי לו שאני רוצה להתחתן נדלק"

שמעתם על אחד, ארנולד שוורצנגר, שהיה גם שרירן וגם מושל קליפורניה? שחר חיון חושבת שאסור לזלזל באף אחד, ובכל פעם שמישהו מצקצק עליה זה רק נותן לה דלק. והיא צריכה דלק, כי הבחורה הזו לא עוצרת: היא רוצה לעסוק בשמאות ורוצה להתחתן עוד השנה, היא רוצה חברת הפקות ורוצה לכבוש את הוליווד, והיא תקום בכל בוקר בחמש כדי שכל זה יקרה. אין דבר כזה שאין דבר כזה. נקודה

למה אתה לא אוכל ארוחת בוקר?", שואלת שחר חיון ומיד מייעצת לי, "אתה יודע שזה נותן אנרגיה לכל היום? זאת הארוחה הכי חשובה במהלך היום, הידעת?". זאת לא הפעם האחרונה שהיא תייעץ לי במהלך השיחה. תמיד חיובית, נמרצת, מקרינה אורח חיים בריא. לפני כשבועיים חגגה 24 אביבים, אבל חיון אומרת שהיא "מרגישה קצת בת 40 בגוף של בחורה בת 24". בי היא דווקא לא משאירה רושם של אישה מיושבת בת 40, אבל גם לא של כוכבת רשת שטותניקית בת 24; אם צריך לתאר, חיון מזכירה דובון אכפת לי עם שמש חייכנית על הבטן, בגוף של מדריכת הכושר הכי אנרגטית במכון.

זאת הייתה השנה של חיון. היא משחקת בסדרות, משתתפת בקמפיינים של טוונטי פור סבן, מיקי בוגנים, Ysl, סרווה ואדידס, מתחזקת מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, משיקה טרנדים ואפילו זכתה לכבוד מיוחד כשלא אחד – אלא שני שירים שונים יצאו על שמה בחודשים האחרונים. ובכל זאת, למי שלא מכיר את השם יהיה קשה להסביר את התופעה שהיא שחר חיון, הטיקטוקרית השטותניקית שומרת השבת ומשכימת הקום. רק לפני כמה שנים, מספרת חיון, היא כמעט עלתה לנתיב אחר לחלוטין: "לפני שהתחלתי חזק בדוגמנות ובמשחק נרשמתי ללימודים במכללה למינהל, רציתי ללמוד שמאות מקרקעין ויזמות".

תראי אותך.
"לא, אני בנדל"ן אעסוק, נקודה. זה ממש בוודאות, זה ממש טבוע בי ואני אוהבת נדל"ן ברמות שאני לא יכולה לתאר. אני אוהבת את העולם הזה, תמ"א ו… לא יודעת, אני נדלקת מהדברים האלה. כרגע אני ממוקדת במשחק ובדוגמנות ובעולם הזה, אבל אין ספק שאני אשלח ידיים לעולם הנדל"ן ואין ספק שזה יהיה חלק ממני".

חיון לא מחפשת קשר קליל. למרות גילה הצעיר, היא מוכנה ללכת עד הסוף. "אני מבחינתי מחר להתחתן. אם זה בעלי. מההתחלה אני מפילה את הפצצה, אני אומרת לגברים, 'היי, שלום, אני שחר חיון, אני בת 24 ואני רוצה להתחתן בשנה הקרובה'. כל מי שעומד מולי יודע את זה. אין אצלי לבזבז את הזמן, אין אצלי לצאת ליהנות, אין אצלי להעביר את הזמן. או שאתה בעלי, או שלא תהיה בן הזוג שלי ואני אהיה רווקה, הכל בסדר".

ואיך הגברים מקבלים את זה?
"כל גבר שאמרתי לו שאני רוצה להתחתן, נדלק. אף גבר לא נבהל מזה. אחר כך אני עושה את הסינון שלי עם עצמי אם מתאים לי ואם יש לי חיבור אמיתי מהשורש של הנשמה. אם לא, אני בחיים לא משלה. אני אומרת לו בצורה הכי יפה שיש, 'אתה בן אדם מדהים, אבל אני חושבת שזה פחות מתאים לי' וממשיכה הלאה, מדלגת לי. אני דוהרת, ומי שידהר איתי חייב לדהור. הוא לא יכול ללכת, כי אני באמת דוהרת, הוא חייב לדהור איתי".

נשמע מתיש, צריך הרבה אנרגיה.
"כן. כן".

לקום ב-5:00 בבוקר.
"הוא לא חייב לקום ב-5:00 בבוקר, אני אוהבת את הלבד שלי בבוקר, הכל בסדר. אבל הגבר שעומד מולי חייב להיות שאפתן, חייב להיות תזזיתי, חייב להציב יעדים ולהגיע אליהם, לטרוף את העולם ולהיות רעב להצליח. זה כן, נקודה".

מתוך מגזין סוף השבוע של מאקו

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן