בן זיני ופרשת עסקת הסמים של אבא שלו מסתבכת

מערכת פורטל "עומרי חיון" הבחינה כי בן זיני התראיין לאחרונה וחשף הכל אודות פרשת אביו וגם מדבר מעט על האקסית טיילור מלכוב. כל הפרטים

מערכת הפורטל חושפת לכם כי השיחה הראשונה בין בן זיני לבין אבא שלו אחרי שהאחרון נעצר בחשד לייבוא קוקאין הייתה קשה. "עבר חודש עד שדיברתי איתו בפעם הראשונה בטלפון. לפני זה לא קרה מעולם שלא דיברנו במשך חודש שלם", מספר זיני השבוע. "השיחה הייתה מאוד אמוציונלית, בכיתי בטירוף. אבא שלי התרגש, אבל לא בכה. היו לו מסרים שהיה לו חשוב להעביר לי ולמשפחה. הוא חיזק אותנו ואנחנו חיזקנו אותו".

שאלת אותו על המעורבות שלו בפרשה? "שאלתי אותו את השאלה הזו פעם אחת בלבד, והוא אמר שהוא לא עשה את זה. זה מספיק לי, אבא שלי מאוד פתוח איתי. אני מאמין לו ועומד מאחוריו". על פי כתב האישום, הוא ייבא לארץ יחד עם שישה גברים נוספים קוקאין במשקל של מעל 30 ק"ג. "אני מרגיש שזה מנותק מהמציאות בצורה הכי ברוטלית שיש. אני מאמין שאבא שלי לא אשם. המשפחה שלי ואני נאחזים בתקווה שיהיה בסדר, וכבר מתכננים את הטיול שנעשה אחרי שהתקופה הזו תיגמר".

כבר יותר משש שנים שזיני (26) הוא אחד מכוכבי הרשת הגדולים בישראל. בשנים הראשונות הוא היה מוכר כחלק מהצמד "בן זיני וטיילור" עם מי שהייתה בת הזוג שלו, טיילור מלכוב, אבל בשלוש השנים האחרונות מנסה זיני להוכיח את עצמו כיוצר ומוזיקאי עצמאי. הוא הופיע ברידינג 3 בתל אביב, השיק חמישה סינגלים שצברו מאות אלפי צפיות ביוטיוב ומכוון לקהל בוגר יותר. "יש לי סוג של חרדת קיום מבחינת המוזיקה", הוא מודה. "אני חושש שאם אפסיק לפרסם סרטונים ברשת יהיה פחות עניין סביבי ופחות צעירים ירצו לצרוך את המוזיקה שלי, ולכן אני עדיין עושה רשת, אבל מטרת העל שלי היא להצליח במוזיקה".

היום, כששמו מעורב בפרשת סמים, יוצא לך לחשוב שאולי גם אז הוא הסתבך? "אני בטוח שלא. אבא שלי הוא הבן אדם הכי טוב שאני מכיר. אני יודע שלא משנה לאילו סיטואציות הוא נקלע, הוא בחיים לא היה עושה משהו שיכול לסכן או להזיק לאחרים". אתה חושב שהמעורבות לכאורה של אבא שלך בפרשה הזו פגעה לך בקריירה? "בכלל לא. יום אחרי שהפרשה התפוצצה הייתה מתוכננת לי הופעה באילת. אמרתי לבחור שהזמין אותי להופיע שהייתי בטוח שהוא יבטל, והוא אמר לי, 'אני הייתי בטוח שאתה תבטל, אתה זה שעובר את הימים האלה'. זה היה מאוד מרגש. הפרשה הזו שמה עליי עננה, אבל בין אם ארצה ובין אם לא, אני כבר לא ילד. אני צריך להיות המבוגר האחראי ולדעת להתמודד עם המצב הזה. הסיפור הזה תיבל אותי, נתן לי איזשהו חספוס בחיים".

הפרשה הזו הועילה לך באיזה שהוא אופן. "הייתי מוותר על כל מה שקורה עם אבא ולא מוציא את השיר הזה. אבל החיים מלמדים אותנו שאנחנו לא בדיוק מחליטים מה יקרה, אז אם זה כבר קרה, וזה בא ממקום אמיתי, למה לא לכתוב על זה?" טיילור הייתה במשך שלוש שנים בזוגיות עם לירן דנינו, והשבוע דווח שהיא בתחילתה של זוגיות חדשה. "כשטיילור התחילה לצאת עם לירן הרגשתי חץ בלב כי זה היה טרי מאוד. היום אני מתבאס בשביל לירן, כי החץ הוא אצלו. אני כבר לא רלוונטי בסיפור הזה".

 

ומה איתך? היית בזוגיות מאז?
"לא הייתי בזוגיות רצינית. היו לי מערכות יחסים של כמה חודשים, אבל לא משהו שהייתי מספיק שלם לצאת איתו לאור ולצעוק 'זאת האהבה שלי'. כשזה יקרה תהיה צרחה, אבל זה לא יקרה עד שהלב שלי לא יהיה מאוהב במאה אחוז". קרדיט צילום: יח"צ\מסך רשתות חברתיות

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן