נחשפים: עומר אדם ויעל שלביה מבלים בדובאי עם אמא של עומר

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי משפחתה של שלביה, הוריה ואחיה טסו לדובאי לבלות את החג עם יעל ועומר, שם ביקרו במסעדות נחשקות ואתרים פופולאריים בעיר. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי כבר מספר חודשים עברו מאז הזמר עומד אדם ובת זוגו, הדוגמנית יעל שלביה, עזוב אותנו בארץ והחליטו להעתיק את המגורים לדובאי. מאז הם הספיקו לבקר מספר פעמים בישראל לטובת עבודה ואפילו צילומי קמפיין משותף למותג המשקפיים קאטליה מבית אופטיקנה של הזמר, ולבלות זמן איכות עם משפחתם בארץ.

נחשוף לכם כי אם חשבתם שהזמר והדוגמנית מתבודדים בדובאי, אז ממש לא. משפחתה של שלביה, הוריה ואחיה טסו לדובאי לבלות את החג עם יעל ועומר, שם ביקרו במסעדות נחשקות ואתרים פופולאריים בעיר. זאת לא השנה הראשונה ששלביה ואדם חוגגים את חג הפסח בניכר. בשנה שעברה, עוד כשהיו בתחילת הזוגיות, ערכו השניים את סדר ליל פסח במיאמי עם חברים ומקורבים.

לסיום נוסיף ונציין כי לאחרונה דווח כי אדם החליט להשיב את התכניות שלו לקאמבק בישראל לחיים וכעט הוא עובד על מופע ענק בישראל בקיץ הקרוב. בימים אלה הזמר מקליט בדובאי אלבום חדש, כאשר הוא מתלבט כרגע היכן לערוך את ההופעה. באצטדיון בלומפילד או בפארק הירקון, כאשר המתקן ביפו נמצא בעדיפות. הוא אמור להחליט בקרוב על הפרטים הסופיים למופע.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן