דניאל גרינברג חזרה לאקס שלה והם מאוהבים כל כך!

מערכת פורטל "עומרי חיון" חושפת לכם כי כשיוצאת "האח הגדול" נשאלה האם היא מוכנה לעשות עוד ריאליטי, היא מיד סיפרה שתסכים רק ל"מירוץ למיליון". כשהעוקבים התעניינו במי היא תבחר שירוץ לצידה, היא הפתיעה בתשובה לא צפויה בכלל. כל הפרטים

דניאל גרינברג ערכה אמש שאלות תשובות עם העוקבים האדוקים, שם שיתפה שהיא חולמת להשתתף בתוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון". לטענתה, זאת התוכנית הריאליטי היחידה שהיא מוכנה לעשות, אחרי שכשזכור נחשפה לראשונה כזכור "האח הגדול", עוד טרם הפכה לאשתו של אייל גולן.

מערכת הפורטל מציינת כי אלא שלעומת הריאליטי הקודם בו הגיעה לבדה, ב"מירוץ למיליון" נדרשים צוות של שניים – זוגות, אחים, חברים, הורה וילד ואפילו אקסים מיתולוגים, והשאלה המתבקשת היא עם מי רוצה דניאל גרינברג להשתתף במירוץ?

העוקבים הסקרנים מיהרו לבדוק עם מי תרצה גרינברג להשתתף בריאליטי והיא השיבה והפתיעה אותנו:״הפרטנר המושלם שלי למירוץ זה האקס שלי״. לסיום, נוסיף כי רבים מיהרו להסיק שמדובר באקס המיתולוגי ואבי ילדיה, בעקבות הקרבה האינטימית שנראתה לאחרונה בין השניים, אבל מקורב לגרינברג סיפר למערכת הפורטל שהיא דווקא מתכוונת לאקס האחרון, תום שקד, עימו ניהלה זוגיות מתוקשרת ומאוהבת של ארבעה חודשים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן