נסרין קדרי ובעלה מודים: ״הבן שלנו יהיה ערס״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי רגע לפני שבנם ריף עמיאל יצא לאוויר העולם, התווכחו נסרין קדרי ובעלה על שמו של העובר ודנו על צורת הגידול שלו, כששמיר הכריז: "הוא יהיה ילד ערס". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת כי הזמרת נסרין קדרי חושפת את הצדדים הכי אינטימים שלה בריאליטי החדש "נסרין אגדה" המשודר בהוט. במהלך שיחת חולין של נסרין עם בעלה רום שמיר ברכבם, רגע לפני הולדת בנם ריף עמיאל שמיר, השניים התלבטו על שמות והאב נתן את האינפוט שלו לאיך הוא הולך לגדל את הילד, ונראה כי הזמרת פחות אהבה את הוויז'ן שלו.

"אני רוצה לראות עכשיו שמות של ילדים", אמרה קדרי. "רוי! מה יש לך? את יודעת מה זה רוי שמיר?", ענה לה בעלה רום. "רוי בוא לפה. את באה לבית הספר: 'התלמיד רוי הלך מכות'". קדרי לא התייחסה אליו והציעה את השם אמור. רום צחק עליה ואמר בלעג: "אמור.. אמור שמיר". נסרין צחקה ואמרה לו: "אין, השתגעת לגמרי".

"איזה ילד ערס הוא יהיה", אמר לה רוי. נסרין נבהלה ואמרה: "דיי! הוא לא יהיה ערס". "קונה לו ב.מ.וו שחורה, שם לו גורמטים, שרשראות, עושה לו בגיל שלוש תספורת אפס, עושה לו פנס בראש. לוקח אותו ללמוד MMA, אגרוף. ישר קונה לו פנטהאוז, רק מסיבות כל היום. 'אבא אני רוצה לטוס לחו"ל' – קח ילד שלי". נסרין שלא הסכימה עם כל הנאמר סיכמה את הדברים ב"מזל שיש לו אמא שפויה, מזל. ברוך השם". מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן