ציפי רפאלי אשרה! תכירו את החברה הרקדנית של דור רפאלי

מערכת פורטל "עומרי חיון" מעדכנת אתכם כי דור רפאלי, האקס של עדן פינס, חשף לאחרונה בת זוג חדשה: הרקדנית ליהי פרויד. עכשיו אפשר להגיד תודה לדור, שבזכותו נחשפנו לתופעה שהיא ליהי ובעיקר לסטייל המעולה שלה. כל הפרטים 

אבל גם אחרי שמצלמות הריאליטי נכנסו אל תוך המשפחה של בר רפאלי, עדיין קורה שאנחנו מתבלבלים בין דור לאון. הדבר שכן שעוזר לנו להפריד ביניהם הוא היחסים הרומנטיים שלהם, כי בדוגמניות, שחקניות ושלל סלבריטאיות אחרות, מערכת הפורטל בקיאה בנושא.

מעט סדר בבלאגן, און יוצא בימים אלה עם שחר חיון, ונראה שהיא משתלבת מצוין במשפחה ומטפחת חברות עם אחותו בר. דור הוא האקס של עדן פינס, ולאחרונה חשף זוגיות חדשה עם רקדנית בשם ליהי פרויד, שהייתה בעבר בת הזוג של השחקן והדוגמן עומר חזן.

לסיום נציין ונספר כי האינסטגרם של הרקדנית היפהפייה הוא באמת לא פחות ממתנה. קטעי הריקוד שלה מהפנטים והכישרון שלה בלתי ניתן להכחשה, והיא אפילו הופיעה בקליפ האירוויזיון של עדן אלנה ב-2021. על רחבת הריקודים היא בוחרת בבגדי ספורט ובגדי סטריט קולים, נוחים וצבעוניים, ובשאר הזמן היא מרשה לעצמה להתנסות עם הסגנון האישי שלה לפי מצב הרוח המשתנה.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן