רעידת אדמה: דניאל גרינברג חושפת למה באמת זרקה את אייל גולן

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי בזמן שנהנתה בזמן איכות עם ילדיה מיאל ורון בחג הפסח, דניאל גרינברג התפנתה כדי לענות לשאלות הגולשים וחשפה את הסיבה האמיתית לגירושים מאייל גולן. כל הפרטים

מערכת הפורטל מפנה את תשומת לבכם אל דניאל גרינברג אשר ניצלה את החג לסשן "שאלות תשובות" אל מול העוקבים שלה, וחשפה כמה ילדים היא מתכננת להביא לעולם, מה הסיבה האמיתית לגירושים מאייל גולן, ובאיזו תוכנית ריאלטי היא חולמת להשתתף. כשגרינברג נשאלה כמה ילדים נוספים תרצה להביא לעולם, השיבה: ״עוד שניים מינימום, עוד ארבעה מקסימום".

כאשר נשאלה ע"י אחת העוקבות מה גרם לה לפרק את המשפחה והנישואים עם אייל גולן, השיבה גרינברג כי ״רציתי שקט נפשי, רציתי שלילדים שלי תהיה אמא שמחה ורגועה",  והוסיפה: ״רציתי לעצמי סביבה מנצחת״. בנוסף, שיתפה גרינברג שהשתתפה לראשונה בתוכנית הריאליטי "האח הגדול", שיש עוד תוכנית ריאליטי אחת בלבד שהיא חולמת מילדות להשתתף בה.

מערכת הפורטל חושפת כי מדובר איך לא, בתכנית המדוברת "המירוץ למיליון". אז לתשומת ליבם של יהודה לוי ומלהקי הריאליטי שעומלים בימים אלה על הליהוקים לעונה החדשה, יש לכם משתתפת פוטנציאלית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן