בעלה של גל גדות: ״די הגיע הזמן לשתי מדינות לשתי עמים״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מפנה את תשומת לבכם אל העניין הבא. לאחר שקרא 'שתי מדינות לשני עמים' אחרי הפיגועים הקשים, ירון ורסנו חוטף אש ברשתות "כמה התנשאות ופריוולגי צריך להיות כדי לשלוף את המשפט הזה. אנחנו נלחמים בשיניים 75 שנים לשמור את המדינה. כל כך הרבה חיילים ויהודים הפסידו את חייהם במסע המפרך הזה". כל הפרטים

בצל המחאות, הזעם, הפיגועים והמתח ששורר בישראל בתקופה האחרונה, מי שהצליח לגרום לכעס נוסף אמש הוא ירון ורסנו, בעלה של השחקנית והדוגמנית הבינלאומית גל גדות, שהותקף ברשתות החברתיות לאחר שאמר כי הגיעה העת לחלוקה לשתי מדינות, נושא נפיץ במיוחד, שהוא מחליט להזכיר מיד אחרי שני פיגועים מחרידים.

ורסנו כתב כי "שתי מדינות לשני עמים, הגיע הזמן להיפרד". אלא, שחלק מהגולשים כינו אותו "נאיבי" ו"מנותק", אחרים תקפו אותו שהעז להביע דעה כשהוא כלל לא חי בישראל. "מצחיק כמה שאתה מנותק. מי אתה בכלל, אתה אפילו לא חי בארץ. אתה שמאלני עלוב. שב בארצות הברית בפינה ותשמור את הדעות שלך לעצמך".

גם זוגתו, גל גדות חטפה אש כאשר נכתב כלפייה כי "קל לך לדבר כשיש לך הון של 100 מיליון סמרטוט. יש לנו מדינה אחת! אתה ואשתך אפס. אתה מתכוון למדינה ישראל ותל אביב נכון?". אחר כתב: "כמה התנשאות ופריוולגי צריך להיות כדי לשלוף את המשפט הזה. אנחנו נלחמים בשיניים 75 שנים לשמור את המדינה. כל כך הרבה חיילים ויהודים הפסידו את חייהם במסע המפרך הזה. מי אתה שתרשום דבר כזה. תסתום את הפה שלך. קל לדבר מארצות הברית".
עוד נציין, שדבריו נכתבו בתגובה לפוסט שפרסם גורי אלפי, שטען: "קשה להכיל את הכל. באמת. החרדה. התסכול. השאלות המלחיצות, איך המדינה הזאת תיראה בעתיד ומה ישאר פה לדורות הבאים…זה לא מרפה. אני לא מוכן לוותר. לא לעצמנו ולא להנהגה שלנו. לא רוצה להתייאש. אין בזה תכלית".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן