עדן חסון במסר לישראל: "מישהו צריך לשלם תשלום כבד מאוד על זה"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מפנה את תשומת לבכם כי הסלבס נשברו לנוכח הפיגוע הקשה אמש בבקעת הירדן. עדן חסון, זעם "חלאס עם תגובות פרווה! צריך לפעול, לחסל!". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אמש התרחש פיגוע קשה ביותר התרחש הבוקר בכביש 57 בקעת הירדן, סמוך לחמרה. שתי אחיות מהיישוב אפרת נרצחו בדם קר ע"י מחבלים שירו ברכב בהם שהו. הסלבס לא יכלו להישאר אדישים למתרחש והביעו את צערם וזעמם. "מישהו צריך לשלם על זה. תשלום כבד מאוד", כתב עדן חסון. "חלאס עם תגובות פרווה! צריך לפעול, לחסל!".

מגישת הטלוויזיה קורין גדעון כתבה: "אלוהים עד מתי. נשבר הלב". גם המגישה רותם ישראל כתבה: "מה יהיה עם המציאות הזו? אי אפשר יותר ככה." הדוגמנית ואושיית הרשת נטלי דדון הבעיה גם היא צער: "כמה עוד דמעות, כמה כאב, כמה עוד נכיל. נשרפת לי הנשמה. אלוהים בבקשה די…לא מצליחה לנשום. כמה אכזריות כמה. בני שטן בגוף אדם! ה' ייקום דמן".

"עומדים מול אויב אכזר, מסרבים להתעורר. פוגעים במו ידינו בעצמנו! והמשמעות של שניים שניים? האם אנחנו  לפני המבול הגדול? מסרבים להתעורר. רק עוד שנאה מכל עבר. אפילו בעת שהלב מדמם, לא ידעתי שיש לו עוד לאן להישבר והנה, מסרבים להתאחד. כואב." מערכת הפורטל כואבת את המקרה המזעזע ומשתתפת בצער המשפחות.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן