באווירת החג: הזמרת נרקיס במסר אישי ומפתיע לכולם

מערכת פורטל "עומרי חיון" מפנה את תשומת לבכם לעניין הבא. רק לפני כשבועיים, הזמרת המצליחה נרקיס, שיתפה את אלפי עוקביה בעניינים אישיים. אמש, הזמרת כתבה את הדבר המרגש הבא

מערכת הפורטל מעדכנת אתכם כי כזכור רק לפני כשבועיים, הזמרת נרקיס החליטה לענות לאלפי עוקביה ההדוקים על שאלות אישיות ביותר. בין היתר הזמרת נשאלה על ידי אחת העוקבות איך זה להפעיל קריירה מחוץ לבית רוב הזמן? איך הילדים מגיבים לזה? שאלה זו, הוציאה ממנה את הווידוי הכואב הבא "זה קשה להם", השיבה כבר בתחילת התשובה המפורטת שלה. "זו האמת. וקשה גם לי להיות רחוקה מהם, למרות שהלב שלי איתם ולא משנה איפה אני נמצאת, ומה אני עושה", הדגישה. "עדיין יש פה מחיר כואב, ומצד שני יש להם אימא מאושרת שמגשימה את עצמה", ביקשה להזכיר לעוקביה ואולי בעיקר לעצמה. "אז שני צדדים למטבע, והשם איתם".

אמש, לפני כניסת החג החליטה נרקיס לכתוב לעוקביה את הדבר הבא "חירות עולם אם לא הייתי עוברת את מה שעברתי בחיי לא היתי מאמינה בניסים וביציאה לחירות עולם אבל אני בחורה מאמינה! קודם כל אני מאמינה בנו כעם אחד ובכל אחת ואחד אני מאמינה. שאפשר להגשים הכל ולהירפא מהכל שאפשר כל רגע להחליט שמתחילים מחדש שיציאת מצרים זה בלב פשוט לצאת"

עוד הוסיפה כי "להתרחק מכל מה שלא משרת את הנשמה שלנו לצאת מהגבולות של עצמנו ולהסכים ללכת אפילו במדבר …זה שווה את זה אני אוהבת אתכם תודה שאתם חלק מהדרך שלי אמן שתשבו החג ליד האהובים שלכם ושיהיה לכם חג חירות הכי מושלם שיש דש מתאילנד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן