נסרין קדרי מודה על בעלה: ״הוא בעצמו ילד״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הזמרת שהשיקה סדרת דוקו-ריאליטי חדשה על חייה ב-HOT ושיתפה בחווית הלידה את את מעיין אדם שבעצמה נמצאת בהריון כי "להתרגש ולבכות בלי סוף, אחרי הלידה – בהצלחה למי שלידך". כל הפרטים

מערכת הפורטל מעדכנת אתכם כי בשבוע שעבר עלתה לאוויר "נסרין אגדה" סדרת דוקו-ריאליטי חושפנית ואינטימית על הזמרת האהובה נסרין קדרי. הסדרה שעלתה ב"הוט" בידור מספקת הצצה בלעדית לשנה הכי מטורפת בחייה. מהצעת הנישואים, החתונה, הלידה והמורכבות בין האימהות הטרייה לקריירה הגדולה. בראיון עם מעיין אדם סיפרה הזמרת על השתתפותה הקרובה ב"רוקדים עם כוכבים", בה השתתפה גם אדם עצמה.

איך הייתה החזרה מהבועה הזאת שנקראת היריון ולידה וניו בורן שנולד לתוך הופעות, ו'רוקדים עם כוכבים' וסדרת דוקו שאת משיקה? "אחרי שבועיים מהלידה שלי, חזרתי לעבוד". לא ביקרו אותך על זה? "מתי לא מבקרים? גם כשאת בבית, מבקרים, אז מה זה משנה?".

את, את עצמך, מבקרת? "כן, היה לי איזשהו סימן שאלה, להגיד לעצמי 'חכי, תנשמי רגע', אבל אם אני יוצאת מהבית וטוב לי, ועושה את מה שאני אוהבת, כמובן שיהיה אך ורק טוב לילד גם". מי נותן לך גב? כי שיתפת שבעלך לא ממש. "אל תשכחי שהוא בעצמו ילד".

כשהריתם, עבר לך בראש, הוא עוד לא בוגר מספיק להיות אבא? "את לא מבינה כמה הוא הפתיע אותי. את לא מבינה איזה אבא הוא, איזה אחראי הוא, איזה דואג. הוא לוקח מעצמו, הוא יושב עם הילד שעות על גבי שעות וזה כל כך מעצים אותי". מה הדבר שאת הכי מחכה לו היום כשאת קמה בבוקר? "לתפוס את הילד שלי, לחבק אותו, להריח אותו".

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן