כל האמת נחשפת: סטטיק מגלה את כל האמת לגבי מה שקורה בינו לבין אלה לי להב

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי רגע אחרי מופע הסולו הראשון שלו, סטטיק מדבר על “הגירושים הכפולים" שעבר בחודשים האחרונים מהפרטנר המוזיקלי בן אל תבורי ומאשתו שרית פולק ואומר “הרגשתי שאף פעם לא יכולתי להגיד את הצד שלי". כל הפרטים

כאשר מערכת הפורטל שואל אתסטטיק על “השנה הקשה בחייו”, כמו שהתקשורת אוהבת לכנות את זה, הוא אומר בזהירות רבה כי “וואו, אני לא יודע, ואני מפחד להגיד דברים על זה, שאני לא אפתח לעצמי עין. ‘אתה חושב שזה הכי קשה שיכול להיות? בוא תקבל אחת רצינית’. אז אני לא יודע. שיקראו לזה איך שהם רוצים”. בינתיים המופע שקיים ביום שני בהיכל מנורה, שכל הכרטיסים אליו נמכרו מראש, מה שגרם לו להכריז על מופע נוסף ב־29.6  היה אולי, לצד האלבום שהשיק לאחרונה, יריית הפתיחה של התחלה חדשה.

עד אוגוסט 2022 היו סטטיק (לירז רוסו) ובן אל תבורי פאוור קאפל מוזיקלי בלתי מנוצח. בין היתר, הם שיתפו פעולה עם האומנים הגדולים ביותר בישראל, מנטע ברזיליורן דנקר, דרך נסרין קדריואנה זק ועדסטפן לגר, עבדו על קריירה בינלאומית וחתמו על חוזה בחברת התקליטים Capitol Records, שבמסגרתו היו אמורים להקליט שבעה אלבומים לועזיים.

כזכור, בחודש שעבר יצא הסרט הדוקומנטרי “הגירושים הכפולים של סטטיק” קשת12) שבו הוא חשף את מאחורי הקלעים של החודשים האחרונים. “אני מרגיש שכבר נחשפתי בעל כורחי וכבר כולם דיברו על כל מה שקורה לי בבית, בחיים, במקצוע וכו’”, הוא אומר כעת בשיחה אישית במסגרת מסיבת עיתונאים. “הרגשתי שאף פעם לא יכולתי להגיד את הצד שלי, והרגשתי שהסרט יהיה הדרך היחידה שלי לבטא את עצמי”.

בסרט אתה חושף סרטונים לא כל כך נעימים של בן אל. מה עמד מאחורי ההחלטה לחשוף את זה? “האמת שספציפית בחרנו סרטון שבו בן אל צודק בוויכוח. הרבה אנשים חשבו שיצאו ההקלטות של בן אל, והנה שם זה התפרק. היה חשוב לי להראות שהרבה לפני זה המצב היה נפיץ, למרות שהיה נראה שהכל בסדר. לכן בחרנו להראות משהו דווקא מתקופה כל כך ישנה שלנו”.

היו לך התלבטויות אם להוציא את בן אל באור שלילי? “גם אני אומר שם דברים לא נעימים, אמרתי שם: ‘תזכור מי כותב לך את השירים’, גם אני התבטאתי שם לא יפה. גם אני לא יצאתי שם טוב בכלל. אני לא גאה באיך שהתנהגתי באותו יום ואני חושב שזה לא היה כדי להוציא אחד מאיתנו לא טוב, כי שנינו יצאנו לא טוב, אלא יותר בשביל להראות כמה נפיץ היה הדבר הזה עוד אז”.

קראו לזה “הגירושים הכפולים של סטטיק”. אילו גירושים היית מגדיר כ”מוצלחים” יותר? “וואו. אני מרגיש שאין דבר כזה, ‘גירושים מוצלחים’. יכול להיות יותר או פחות נעים, אין ספק ששרית ואני ביחסים טובים יותר מאשר אני ובן אל, אז נראה לי ששם יותר נעים. אבל אלו שני תהליכים כואבים. הרבה אנשים אוהבים להסתכל על זה כאילו זה אני ושרית, אבל מה עם כל המשפחות, מה עם כל המסביב, מה עם החברים? זה באמת עולמות שנקרעים.

עוד מוסיף ואומר כי "אז אני מרגיש שזה תמיד לא נעים. זה חלק מהחיים. היה לי די ברור שהדברים עם שרית יסתיימו באופן חיובי כי אני מכיר את שרית, היינו בתקשורת די טובה לאורך כל התהליך הזה של הגירושים. היינו בתקשורת מצוינת, ואני מרגיש שזה הדדי, שאנחנו שם זה בשביל זה. אז האמת שלא הופתעתי, אבל אני כן אסיר תודה על שמכל האנשים שהיו יכולים להיות שם בנקודה הזו, זו דווקא היא”.

איך הרגשת עם חרושת השמועות שהיו לפני זה, על רומן עם אלה לי להב? “לא נעים, בלשון המעטה, אבל זה שיעורי בית לחיים. זה גרם לי להבין קצת איך העולם עובד, זה גרם לי לאבד איזשהו תום. זה נתן לי הרבה מוזה”.

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן