הלם בתעשייה: רון שחר לוהק לסדרה המצליחה ולא תאמינו כמה שכר הוא יקבל

מערכת פורטל "עומרי חיון" מתרגשת לבשר לכם כי השחקן ומנחה "המירוץ למיליון" לשעבר, רון שחר לוהק לעונה השלישית של הסדרה המצליחה של ערוץ כאן11 ״מנאייכ״. כל הפרטים

מערכת הפורטל חושפת לכם לראשונה כי לאחר שאיבד את תפקידו כמנחה הריאליטי של התכנית הפופולרית "המירוץ למיליון" לאחר שזו עברה מערוץ "רשת13" הישר אל זרועותיה של המתחרה "קשת12" השחקן המסוקס והמוכשר רון שחר לוהק וקטף תפקיד ראוי בסדרה המצליחה "מנאייכ".

עוד נחשוף לכם כי שחר, צפוי לגלם בתפקידו החדש בסדרה המרתקת, דמות המקורבת לראש הממשלה. כידוע, הסדרה "מנאייכ" סיימה בהצלחה מסחררת את עונתה השנייה וממש בקרוב יחלו הצילומים של העונה השלישית, בה כאמור שחר יקח חלק לא קטן ואף מרכזי.

לסיום, באחד הראיונות האחרונים של רון שחר הוא התבטא בהקשר "המירוץ למיליון" ואמר כי "אין הרבה דברים שאני אוהב לעשות חוץ מלשחק. גיליתי שאני אוהב גם לכתוב, שאני אוהב לעבוד עם אנשים. אבל במירוץ הרגשתי שאני מאוד אוהב להנחות, ושחו"ל זו הזהות שלי. אני מתרגש משדות תעופה בלילה, כשכולם ישנים וכל החנויות סגורות. זה לונה פארק בשבילי, אני מטורף על זה. אני אוהב לנחות במקומות רחוקים, בעיקר חורים, אירופה הקלאסית פחות מושכת אותי. יותר מדליקות אותי אפריקה, מזרח אסיה, הזוהר הצפוני".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן