מה באמת קרה שם: עינב בובליל ערכה טקס נישואין בבית שלה

מערכת פורטל "עומרי חיון" הבחינה כי לאחר 14 שנות נישואין וחמישה ילדים משותפים, עינב בובליל ובעלה אלי חגגו את היום בו נשבעו אמונים זה לזו באירוע אינטימי בביתם, ששחזר בדיוק את אותו הרגע המרגש מלפני שנים. כל הפרטים

מערכת הפורטל מפנה תשומת לבכם אל העניין הבא. הזוגיות היציבה והחזקה של משתתפת העונה הראשונה של "האח הגדול", עינב בובליל, מוכרת לרבים מאיתנו, שכן השניים נמצאים בתודעה לא מעט שנים ומתחזקים את הקשר בפתיחות לעיני המצלמות. היום, לרגל יום הנישואין ה-14 של בובליל ובעלה, אלי בניסטי, הנשואים החליטו לערוך לעצמם שחזור מדויק של המפגש המרגש ביניהם אי שם לפני כעשור וחצי.

בפוסט שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה, בליווי תיעוד של החגיגה האינטימית שערכו בביתם, בובליל כתבה והסבירה כי "חוגגים 14 שנות נישואין ביקשתי ( או יותר נכון הכרחתי) את אלי שנעשה שחזור של המפגש שלנו עם אותו השיר בדיוק כמו לפני 14 שנים כמו שנשבענו אמונים זה לזו , רק עם תוספת חמשת האוצרות שלנו". בהמשך, הודתה בובליל לבעלה על הזוגיות והמשפחה שהקימו יחד וכתבה כי "תודה להשם יתברך ששלח לי אותך אלי לא יכולתי לחלום על שותף לחיים יותר טוב ממך. תודה על המשפחה שיצרנו יחד , תודה שאתה העוגן שלי המשענת שלי הגב שלי והרוח במפרשים שלי , תודה שאתה נותן לי לעוף גבוה תודה שאתה זורם איתי השיגעונות שלי".

לסיום הוסיפה "תודה שאתה מבין אותי רק עם העיניים תודה שאתה כל כולך למעני ולמען הילדים שלנו. אתה המלך שלי ו שלי הקרקע היציבה שלי והבית שלי אתה הכל בשבילי. אני אוהבת אותך כחלק מגופי ומאחלת לנו עד 120 שנים בריאות טובות יפות ומאושרות יחד. שלך לנצח אשתך עינב".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן