אנחנו בהלם: רוסלנה רודינה במסר שהשאיר את כולנו בלי מילים

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הדוגמנית, רוסלנה רודינה יוצאת בהצהרה מורכבת ומפתיעה "זה קצת כבד עליי ולא תואם את מי שאני. רוצה להמשיך לעבוד בדרכי". כל הפרטים

לא סוד גדול ששוק המשפיעניות באינסטגרם הפך למכונת כסף משומנת שעוברת דרך סטוריז רכים ונעימים באינסטגרם, והצמיח כוכבות חדשות, או העניק חיים חדשים לחלק מהן. אחת מהמובילות שבהן, היא הדוגמנית, אושיית הרשת וגרושתו של הזמר אייל גולן, רוסלנה רודינה. הדוגמנית, הודיעה אמש בסטורי שלה על החלטה הדרמטית שקיבלה להפסיק עם שיתופי הפעולה המזדמנים והקופונים, ולהתמקד בקמפיינים ארוכי טווח.

רודינה כתבה כי "הגעתי למסקנה והחלטה שנכונה לגביי בלבד להפסיק עם הקוד קופון וכל הקישורים למיניהם. אני מאוד מאמינה במותג ובמה שאני יכולה לתת, ולפעמים זה מרגיש שזה קצת כבד עליי ולא תואם את מי שאני. אני בעד לקדם מוצרים של דגל כחול לבן, אבל בצורה שהיא באמת יותר אותנטית ונכונה ומתאימה לי."

רודינה משתפת עוד כי היא מרגישה שהיא "הולכת לאיבוד" בין כל השת"פים הקטנים והמותגים. היא מוסיפה שהיא מכוונת לקמפיינים ארוכי טווח שהיא תוכל להיות מזוהה איתם. "אני יודעת שיש פה ויתור מטורף על כסף מטורף", הודתה. "אבל אני מרגישה שזה לא אני, ואני כן רוצה להמשיך לעבוד בדרכי כמו שהייתי רגילה." מה דעתכם?

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן