ללא צנזורה: דניאל גרינברג עולה בביקיני והתגובות הנזעמות מגיעות מיד!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מפנה תשומת לבכם כי דניאל גרינברג יצאה לחופשת הסקי השנתית שלה ושיתפה בתמונות שלה בבגד ים מתוך הג'קוזי, אלא שחטפה תגובות קשות. כל הפרטים

מערכת הפורטל מעדכנת אתכם כי כוכבת הריאליטי בדימוס וגורשתו של אייל גולן השאירה את ילדיהם המשותפיםרון ומיאל בארץ והחליטה לטוס לחופשה סקי חלומית עם אן זיוי וחברים נוספים בתעשיית הבידור. מי שפתחה לא מזמן מותג אופנת ילדים משלה על שם בתה הבכורה, שיתפה בתמונות שלה בבגד ים מתוך הג'קוזי וחטפה תגובות לא נעימות.

העוקבים זעמו, וכתבו לה כי "את לא חיה בשביל עצמך! את חיה בשביל מה אחרים יגידו, וזה מה זה דוחה שאין לך ביטחון עצמי". עוד נכתב: "כדאי לך להוריד. תראי מה עשו לדיאן שורץ" ו"סליחה, לא מתאים לך בכלל". מנגד, מערכת הפורטל כמובן הבחינה כי היו גם כאלה שהגנו על שמה וכתבו: "איכס איזה קנאיות. שיהיה לכם כזה גוף נראה אתכם ערומות, לא רק תחת בחוץ. דניאל את נפץ. שייצאו לכם העיינים".

עוד קצת מן התגובות "פרגנו לעם הנשי, זה בחינם. מהממת. לא פלא שאופירה אסייג מקנאה". באמת שאת אחת הנשים היפות בארץ. יש פה תגובות מזעזעות. כל אחת מתחסדת לה, משמר הצניעות. רק מה שלא מבינים שצניעות היא בלב קודם כל. לב נקי עדיף ועם מילים כאלה צריך סבון פה". מה אתם חושבים בעניין?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן