סטטיק: "לא הייתי צריך לשדר את הריב עם בן אל – הוא כועס עלי בצדק"

מערכת פורטל "עומרי חיון" חושפת כי בבראיון שיתפרסם מחר מדבר הזמר על מופע הענק בהיכל "מנורה מבטחים" והמופע הנוסף שנקבע ל-29.6 ("“הלם, שוק ושבר, התרגשות שיא"), וההחלטה לחשוף את הסכסוך עם בן אל בסרט. כל הפרטים

מערכת הפורטל מעדכנת כי הערב משיק סטטיק את מופע הסולו הראשון בקריירה שלו, שהגיע תוך זמן קצר למעמד של סולד-אאוט, ובראיון שיתפרסם מחר מדבר על “הגירושים הכפולים" שעבר בחודשים האחרונים מהפרטנר המוזיקלי בן אל תבורי ומאשתו שרית פולק ומסתכל קדימה.

מערכת הפורטל מביאה לכם הצצה לראיון המלא, מספר הזמר על המופע הגדול בהיכל "מנורה מבטחים", והמופע הבא שנקבע ל-29.6. המופע של סטטיק הוא כאמור מופע הסולו הראשון בקריירה שלו, וכולל את להיטי האלבום החדש לצד הלהיטים הגדולים של סטטיק ובן אל, בביצועו של סטטיק ללא בן זוגו המוזיקלי. “אני מאוד מרוגש מזה”, הוא אומר.

איך זה לערוך בפעם הראשונה הופעה גדולה לבד? “הלם, שוק ושבר, התרגשות שיא, אבל הרגשתי מוכן”. אתה שר שירים של הצמד, איך עשית את זה? “וואו, בכובד ראש ובהשקעה רבה. אני שר את החלקים של בן אל”. איך הרגשת לגלות שכל הכרטיסים נמכרו? “אין לזה מילים בעברית, אני חושב שאני מחשיב את עצמי כמי שמכיר את השפה העברית לאורכה ולרוחבה, אני פשוט בשוק, אני בהלם, לא ציפיתי לזה, וזה שם לי המון אחריות על הכתפיים”.

סטטיק מספר עוד על הסרט הדוקומנטרי "הגירושים הכפולים של סטטיק" בו נחשף הקרע בין השניים. "הרגשתי שאף פעם לא יכולתי להגיד את הצד שלי, והרגשתי שהסרט יהיה הדרך היחידה שלי לבטא את עצמי”. בסרט אתה חושף סרטונים לא כל כך נעימים של בן אל. מה עמד מאחורי ההחלטה לחשוף את זה? “האמת שספציפית בחרנו סרטון שבו בן אל צודק בוויכוח. הרבה אנשים חשבו שיצאו ההקלטות של בן אל, והנה שם זה התפרק. היה חשוב לי להראות שהרבה לפני זה המצב היה נפיץ, למרות שהיה נראה שהכל בסדר. לכן בחרנו להראות משהו דווקא מתקופה כל כך ישנה שלנו”

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן