אלית מוסאיוף הזוכה חושפת האם באמת הייתה רמאות במגר "הישרדות"

מערכת "עומרי חיון" מעדכנת אתכם כי זוכת "הישרדות" אלית מוסאיוף אמרה בשיחת רדיו כי היא מתמודדת עם שנאה מצד גולשים: "אנשים חושבים שאם אתה לא פוגע ודורס, ולא אסטרטג המאה, סימן שלא מגיע לך". כל הפרטים

מערכת הפורטל מעדכנת אתכם כי זוכת "הישרדות" אלית מוסאיוף אמרה כי היא מתמודדת עם רעל ושנאה, "שהופכת ממש לשנאה אישית". בשיחה עם איריס קול ב-103fm הסבירה: "זה ממש ברמות מטורפות. כל כך התחשלתי בשנה הזו. אנשים חושבים שאם אתה לא פוגע ודורס, ולא אסטרטג המאה, סימן שלא מגיע לך. הייתי מועמדת להדחה פעם אחרי פעם, אז תעריכו את זה".

בהתייחסה לרעל שנחשפה אליו ברשתות החברתיות כלפיה, סיפרה: "בהתחלה הייתי צוחקת מזה שכתבו עליי מכוערת. אחר כך זה מתחיל לגעת בך. אחרי ההדחה של גיא שיקר קיבלתי תגובות שבעקבותיהן לא יצאתי שלושה ימים מהחדר. בסך הכל לא הבעתי את העצב שלי בבכי בתכנית וטוקבקיסטים כתבו לי 'הלוואי ותמותי אני אגיע לגמר וארצח אותך', 'הלוואי ותבכי כל החיים'. אנשים, קצת פרופורציות. ואז קיבלתי החלטה שאני יוצאת מכל הקבוצות ומי שמדבר עליי לא יפה, אני חוסמת אותו. מהרגע שיצאתי מהקבוצות ולא התייחסתי לזה, הוקל לי מאוד".

בתשובה לשאלה אם הופתעה מהזכייה, השיבה: "האמנתי שאני יכולה לזכות. שיחקתי משחק חברתי, צלחתי את כל המשימות החברתיות והגעתי לאן שהגעתי. זה לא שהיה לי כזה קל. הייתי מועמדת להדחה מהפעם הראשונה וצלחתי הדחה אחרי הדחה. אז תעריכו את זה. זה היה סוג של אסטרטגיה".

שלשום כאמור התקיים גמר הישרדות שבסופו זכתה אלית מוסאיוף בתואר "השורדת האחרונה" ובמיליון שקלים. היא גברה על שלושת השורדים האחרים שהעפילו יחד איתה לגמר ששודר ברשת 13 – טל מורד, סהר כהן וגל רובין. למקום השני הגיע סהר שקיבל קול אחד, למקום השלישי והרביעי הגיעו יחדיו טל וגל שנותרו ללא קולות. אלית מוסאיוף (52) היא השורדת הכי מבוגרת שזכתה ב"הישרדות" בישראל. השורדת מאיה קיי, שזכתה בתואר "השורדת האהובה" וגם ברכב חדש, הצביעה אף היא לטובת אלית ולא לבן זוגה טל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן