אלירז שדה אחרי שתמך בנתניהו: "הוא צריך לשים את המפתחות וללכת"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אלירז שדה, שבמשך שנים היה מזוהה עם ראש הממשלה נתניהו ואף היה חלק מקמפיין הליכוד, קורא לו לפרוש ולתת את המפתחות למישהו אחר "הוא מוגבל ומפוחד". כל הפרטים

מערכת הפורטל מפנה תשומת לבכם אל העניין הבא. לאחר שבמשך שנים הוא היה אחד מאנשי התקשורת המזוהים ביותר עם הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו, איש התקשורת אלירז שדה אומר כי על נתניהו להניח את המפתחות ולתת אותם למישהו אחר.

שדה, פרסם ציוץ עם טענות שהופנו לנתניהו לאורך השנים האחרונות, ואת התירוץ שלו לכך שאין לא מספיק כוח, ואם רק תהיה כאן ממשלת ימין הוא יפעל לשנות את המציאות במדינה, מה שבפועל לא קורה. שדה כתב: "תתקן את העוולות תנו לי זמן. עבר הרבה זמן, מה קורה? אין לי רוב. תנו לי 61 – קיבל 64. המשפט אשם, רפורמה! קיבל והתקפל. תתקן את העוולות – צאו להפגין".

אלירז שדה, המשיך וכתבעוד כי "אתה אמיתי? לאן טסים? נתניהו סיים את תפקידו, ייתכן כי הוא מוגבל ומפוחד וייתכן כי שכח וזילזל בציבור. תודה על הכל, תן לאחר את המפתחות". כאן המקום להזכיר, כי זו אינה הפעם הראשונה בה שדה מותח ביקורת על נתניהו. לפני הבחירות האחרונות הוא קרא לפרוש כי אין לו סיכוי להביא 61 מנדטים, מצה שבסופו של דבר קרה כמובן, ונתניהו הצליח לגרוף 64 מנדטים ולהקים ממשלה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן