ניסו לאנוס אותה: כוכבת "האח הגדול" ירדן אדרי הגישה תלונה במשטרה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי כוכבת "האח הגדול", ירדן אדרי הגישה תלונה תלונה במשטרה כנגד אחת מהעוקבות שלה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי יוצאת תוכנית הריאליטי "האח הגדול" ירדן אדרי, החליטה להגיש תלונה במשטרת ישראל כנגד אחת העוקבות שלה. אז מאיפה הכל החל, ומה הסיבה האמיתית? המערכת חושפת לכם כי הכל החל כאשר אדרי, הגיבה באחד הפוסטים על זיכוי של רומן זדורוב.

אדרי, כתבה כי "לא יודעת מה אני חושבת על זה". העוקבת, לא אהבה בלשון המעטה את תגובתה של אדרי וכעסה מספיק על מנת להתחיל במסכת איומים, השיא הגיע, כאשר העוקבת איימה להפיץ סרטוני עירום בהם לכאורה, מככבת אדרי. ללא ספק, מערכת הפורטל מבחינה כי שוב היד קלה על המקלדת. אדרי, לא נשארה אדישה למעניין, והחליטה כאמור, להגיש תלונה במשטרה.

כאן המקום לציין, כי באחד מן הראיונות האחרונים של אדרי, היא חשפה באומץ לב כי עברה הפלה. כידוע, בנוסף ךתכנית "האח הגדול" אדרי גם לקחה חלק בתכנית למציאת אהבה. אז אמרה בהקשר ההפלה כי "עברתי חוויה שהיא לא נעימה ויושבת על כל מיני מקומות וקשה לי לדבר על זה עד עכשיו אבל אנחנו אחרי ולפעמים אנחנו רוצים שיקרה משהו אחד וקורה משהו אחר אבל הכל לטובה. ועוד קצת זה יבוא".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן