אלירז שדה: "עונש מוות לאנסים, מי יעז לגעת בבת שלי?"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת כי אמש, שודרה הכתבה "משיבה מלחמה" של הכתב בן שני, במסגרת עבודתו בתכנית המצליחה "עובדה" עם אילנה דיין. הכתבה הציגה את צד הקורבן. במקרה הנ"ל, נערה אשר עברה תקיפת אונס קבוצתי בהיותה בת 16 בלבד. כמה רבים אחרים, גם אלירז שדה צפה בתכנית ובר להגיב "עונש מוות לאנסים". כל הפרטים

כאשר הפרשה הזו התפוצצה לכולם היה מה לומר על מה שקרה בבית המלון באילת, בקיץ לפני שנתיים. רק אחת שתקה, עד אתמול, בן שני, כתב "עובדה" שידר אתמול סרט מטלטל אשר הציג את תד הנפגעת בפרשת האונס הקבוצתי באילת. סרט, לא קל ואף מזעזע ברמות. כוכב הריאליטי, אלירז שדה, גם צפה בתכנית והחליט לפרסם לעוקביו כי מגיע "עונש מוות לאנסים". מערכת הפורטל, חייבת להצדיק את דבריו הפעם.

לפני שידור הסרט, הכתב בן שני שיתף וכתב על המסע אליו יצא ביחד עם הנערה שכיום היא בת 18. "כשישבנו לשיחה האחרונה בינינו, שאלתי את הצעירה שבמרכז הסיפור הזה, איך היא רוצה שנקרא לה בסרט שאנחנו מצלמים. "שרית", היא אמרה כמעט בלי לחשוב. "אמא שלי רצתה לקרוא לי שרית לפני שנולדתי" כתב שני.

עוד הוסיף וכתב כי "את 'שרית' הכרתי, כשהגיעה יחד עם אמא שלה לפגישה הראשונה איתנו. זה היה לפני מספר חודשים אחרי שסיימה להעיד בבית המשפט. היא הייתה אז עדיין תחת הלם העדות הזו. החוויה שעברה בימים ארוכים של חקירה נגדית על ידי סוללה של עורכי דין שניסו לערער את המהימנות שלה ואת הגרסה שלה לסיפור שאנחנו מכירים עד עכשיו רק ככותרת שמחצה פה לבבות: פרשת האונס המזעזע במלון הים האדום באילת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן