רעידת אדמה: זאת הדרמה של אלירז אילנית ואריאה הקטנה!!!

מערכת פורטל "עומרי חיון" משתפת אתכם בסרטון נוסף הישר מבית היוצר של אילנית לוי ואלירז שדה. הפעם, אב השנה, אלירז שדה משחק בלגו. כל הפרטים

כמיטב המסורת של מערכת פורטל "עומרי חיון", מדי שבוע אנחנו משתפים וחושפים לכם את מגוון הסרטונים אשר עולים ברשתות החברתיות של הפוואר קאפל של הביצה, אילנית לוי ואלירז שדה. השניים, דואגים לפלרסם סרטונים מחייהם האישיים באופן תמידי ביותר. בסרטונים אלו אגב, הם לא הכוכבים היחידים אם בכלל. הכוכבת האמיתית היא הבת הקטנה של השניים, אריאה.

הפעם, עלה סרטון חמוד ביותר ובוא שדה, מצלם ומתעד את בתו אריאה בעת שזו משחקת בלגו. אז הסבלנות של הקטנה, נגמרה ומישהו צריך לאסוף את הלגו. כיאה לאב השנה ולדמות חינוכית, שדה הצליח לגרום לאריאה לסדר את משחק הלגו בקופסא (או לפחות ניסה) כך או אחרת, מערכת הפורטל מתגאה. אומנם, אילנית לוי לא הופיעה בסרטון אך במגוון סרטונים אחרים היא לחלוטין מצליחה לגנוב את הפוקוס.

כאן המקום להזכיר ולציין כי רק היום, בפרק של סדרת ערוץ 12 "גלית ואילנית" היום, יצאה הדוגמנית אילנית לוי נגד השיח בעם סביב הרפורמה המשפטית משני צידי המפה הפוליטית. "אני רוצה לעשות ביעור חמץ לכל המקטלגים, בוא נפסיק לקטלג, לכל הממסגרים", אמרה לוי, שביקרה את המצב בו לטענתה אסור מצביעי ימין ושמאל לבקר את המכנה אליו הם שייכים אחרת הם "שמאלנים" או "ימנים חשוכים". צפו בסרטון המלא:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן