קרב חדש בביצה, אסי עזר: "רותם סלע נהייתה חברה של יהודה לוי ומאוד כעסתי״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי גמר "נינג'ה ישראל" ייערך ביום ראשון הקרוב בסימן הרצון הגדול לשבור שיא עולמי ולהביא דאבל במידוריאמה. רגע לפני גמר "נינג'ה ישראל", נתפסו הפיינליסטים, המנחים והפרשנים מאחורי הקלעים וענו על מספר שאלות. כל הפרטים

רגע לפני גמר "נינג'ה ישראל" שבו נדע אחת ולתמיד האם ישראל תהיה המדינה הראשונה שתשבור את השיא העולמי ותכבוש פעמיים ברציפות את הר מידוריאמה, נתפסו הפיינליסטים, המנחים והפרשנים מאחורי הקלעים כשהם בשיא ההתרגשות וההכנות. לא מעט דברים עסיסיים נחשפו שם: ממנות הגורמה שהמתחרים אוכלים רגע לפני העלייה למסלול, דרך רכישת הנדל"ן שביצעו ג'רבי ורסקין ועד לדבר שהכי מעסיק את אסי ורותם.

הסיבוב במתחם הצילומים הענק החל אצל מי שנמצאים תחת הכי הרבה לחץ המתחרים. יוגב מלכה, שעל כתפיו מוטלת אחריות ענקית אחרי שבעונה הקודמת היה רחוק מלנצח את יובל שמלא בשניות בודדות, מעביר את הזמן שלפני העלייה הגורלית למסלול בארוחה חמה. "יש לי פה קצת חזה עוף והרבה אורז, אבל תראו על מה חיים התאומים עצמון עוף מכובס בלי פלפל ובלי מלח. בעיניי זה נראה לא אכיל", צחק מלכה.

עונה שנייה, יש פה שדרוג. "רכשנו נדל"ן חדש, זה קראוון רק לצוות שלנו". אם רסקין רוצה לשים פה דברים, הוא יכול? "מה הוא ישים פה, מייק-אפ? את החליפות שלו? אולי את השליפים שלו, אבל עזוב – זה ביני לבינו".

מערכת הפורטל חושפת כי רגע אחרי ההלשנה על השליפים, הפרשן הוותיק ניב רסקין נכנס אל הקראוון המשותף שלהם בפעם הראשונה מאז תחילת העונה. "יפה פה, מרשים מאוד", הוא מתפעל. אבל הנושא היותר מעניין שנשאלו עליו, אלה השליפים שמחזיקים שני הפרשנים בעמדה. "יש שם מידע על ספורטאים, נתונים, מידע על מכשולים ורכילויות ביני לבין ירדן", חשף רסקין.

אפשר לקבל אותם? "לא. אנחנו גם דואגים למחוק הכל. עוד לא הספקתי לכתוב והיא מוחקת את זה. תפוס את הדפים, שלח לשב"כ – והם לא יידעו מה היה שם".

ריכולים זה יותר התחום של צמד המנחים האהובים שביחד מהעונה הראשונה ועד עכשיו. כשאסי עזר ורותם סלע שמעו על הרכילויות של זוג הפרשנים, הם לא בדיוק הרגישו מאוימים. "הם רוצים לעשות מלחמת ריכולים? אין להם סיכוי, הם ילדים", השיבה רותם. "אנחנו לפעמים מרכלים על משהו שעוד לא קרה", הוסיף אסי, "מתחילים לרכל ולמחרת זה מתפרסם. לפעמים אני אומר לה: 'שמעת שהוא וההיא התגרשו?', והם רק התחתנו".

כשנשאלו עד מתי החברות המהממת שלהם תחזיק מעמד, השיבה רותם: "אנחנו לא מתכוונים להיפרד בקרוב ולא בעתיד הרחוק. לא צריך לדאוג לנו, טפו חמסה". אסי הוסיף בהומור: "הייתה לי בטן מלאה עליה כשצילמה את 'גוף שלישי'. היא נהייתה חברה של יהודה לוי וליאור רז, היה משבר. מאוד כעסתי. תזכרי מי החברים שלך מותק, שחקנים באים והולכים". רותם צחקה: "הוא מאוד קנאי לי, הוא אובססיבי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן