בלי בושה: בר רפאלי הותקפה בתל אביב – זה מצבה הדרמטי

מערכת פורטל "עומרי חיון" מעדכנת כי הדוגמנית בר רפאלי נהנתה מעוד חופשה נורמטיבית, כשהעלתה סרטון טיקטוק ובו הציגה את המגוון שהמלון מציג בארוחת הבוקר. את המאפים הבצקיים היא דווקא לא אכלה. לבסוף, תיעדה את מה שבסופו של דבר נכנס לקיבה שלה, חביתה ועגבנייה. העוקבים לא ראו בעין יפה את ההחלטה לשתף והחלו לתקוף. "תחשבי שוב על מה את רוצה לשדר לדור העתיד ועל ערכים חשובים יותר". כל הפרטים

מערכת הפורטל מעדכנת כי אמש, הדוגמנית, בר רפאלי פרסמה סרטון די רגיל במהלך חופשה, כשהיא מתעדת את ארוחת הבוקר המוגשת במקום. רפאלי לא דילגה על אזור הפחמימות והמאפים, עליו כתבה שזה "הרצוי", ו"המצוי", מה שהיא אכלה בסופו של דבר היה צלחת חלבון הכוללת חביתה, עגבנייה ופטרייה.

הסרטון הנ"ל, כמובן, הצליח לעורר תגובות וביקורת כאשר העוקבים זעמו כי רפאלי, שנחשבת כמובילת דעת קהל, מעודדת רזון כשהיא מציגה את העובדה שהיא הייתה רוצה לאכול פחמימות אך בפועל לא נוגעת בהן. "אם תחשבי רגע על הדוגמה שאת נותנת לצעירות שמבינות מה זה שאסור ליהנות מאוכל טעים" כתבה אחת הגולשות.

עוקבת נוספת כתבה כי "תחשבי שוב על מה את רוצה לשדר לדור העתיד ועל ערכים חשובים יותר. לא מעודדת הפרעת אכילה בכלל", ועוד אחת נוספת כתבה בציניות, "עצוב, מאכזב, לא מפתיע".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן