אייל גולן במסר אישי: ״כל כך עצוב לי בלב״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מעדכנת כי הזמר אייל גולן, המזוהה עם מחנה הימין ועם נתניהו, מתייחס לראשונה למחאת הענק נגד המהפכה המשפטית ונגד פיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט: "לראות את האנשים ברחובות, את השסע שנוצר כאן, את היריבות, את השנאה, את הפילוג פשוט עצוב לי והלילה נגמר לי האוויר". כל הפרטים

למקרה שפספסתם, מערכת הפורטל מעדכנת אתכם כי הזמר אייל גולן, המזוהה עם מחנה הימין ועם נתניהו, מתייחס לראשונה למחאת הענק נגד המהפכה המשפטית ונגד פיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט ומתבטא בפעם הראשונה בנושא זה.

גולן, פתח את דבריו וכתב כי "עצוב לי. כל כך עצוב לי כבר תקופה ארוכה שאני פותח את מהדורות החדשות, קורא עיתונים, מתעדכן בחדשות ופשוט עצוב לי. אני בכלל לא מתעסק בימין, בשמאל, בדת, במגזר ומגדר. לראות את האנשים ברחובות, את השסע שנוצר כאן, את היריבות, את השנאה, את הפילוג…פשוט עצוב לי. והלילה כבר נגמר לי האוויר. המדינה שלי, המדינה הכי יפה בעולם, מדינה של אהבת חינם, של אחים בדם, הקול שלנו הוא האחדות שלנו וברגע שאיבדנו את האחדות שלנו איבדנו את הכל".

לסיום, כתב הזמר כי "מה שקורה כאן חייב להיפסק. אנחנו לפני ימי הזיכרון והעצמאות. אני בטוח שנדע כעם להפסיק את הפילוג שמשתולל בקרבנו ולחזור לנתיב של אחדות ושלום. רק ביחד ייעלם הפחד". כידוע, בנימין נתניהו, פיטר הערב את גלנט מתפקידו. המהלך נעשה לאחר שגלנט קרא אמש פומבית לעצור את החקיקה במסגרת המהפכה המשפטית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן