רותם סלע מתרסקת "בכיתי ולא משמחה. הייתי מותשת"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הסדרה של קשת 12 "בגוף שלישי" גרפה פרסים ומחמאות בצרפת והשחקנית הראשית לא יכולה הייתה שלא להתרגש: "בסוף היום זה רק פרס, אבל בשבילי זה היה עוד איתות לזה שהעבודה הקשה והדרך הארוכה משתלמות. כל הפרטים

ערב מרגש מאוד עבר על הדוגמנית רותם סלע. אשר זכתה בפרס השחקנית הראשית הטובה ביותר בתחרות הבינלאומית בפסטיבל הטלוויזיה הצרפתי ״סיריס מניה״ על תפקידה בסדרה ״גוף שלישי". סלע לא חסכה במילים ושיתפה את כל תחושותיה.

סלע כתבה: "כששמעתי שמתחילים בקשת לעבוד על "גוף שלישי" התקשרתי לקרני זיו מנהלת הדרמות וביקשתי ממנה שתשקול אותי לתפקיד של אלי. אמרתי לה שקראתי את התסריט ואני מרגישה שאדע מה לעשות עם התפקיד. וקרני, שאני כל כך אוהבת ומעריכה אמרה מיד את תצטרכי להילחם עליו רותם, כמו כולן".

עוד כתבה: "בפגישה הראשונה שלי עם שי קפון הבמאי, הוא ניסה בעדינות האופיינית לו להסביר לי שהוא נפגש איתי מתוך נימוס אבל שהוא לא מצליח לראות איך אהיה אלי. אתן כל כך שונות הוא אמר לי את כל כך בטוחה בעצמך ואלי כל כך שברירית. לא אותך דמיינתי לתפקיד. ואני, ששמעתי כבר כל כך הרבה פעמים כמה אני לא, כי הפרסום וכי הזוהר וכי אלף סיבות, ידעתי שזה לא יהיה פשוט אבל אני לא אוותר. תן לי לעשות אודישן, תן לי להראות לך והוא הסכים. עשיתי אודישן ועוד אודישן ועוד אחד… עד שהוא ראה את אלי והשתכנע".

סלע המשיכה: "תמיד אומרים לי זה נראה שהכל בא לך בקלות אבל האמת היא שונה. הרבה פעמים דברים שנראים כיתרון הם בעצם חיסרון והדרך היא מורכבת. חזרתי מהפסטיבל ביום רביעי בלילה אחרי שהצגנו שם את הסדרה ובחמישי קיבלתי טלפון- את צריכה לחזור. הייתי אחרי יום צילום ארוך, אחרי שלא ראיתי את הילדים שלי כבר יותר מדי זמן כמו שצריך והדבר הראשון שעשיתי היה לבכות ולא משמחה. הייתי מותשת".
כמו כן כתבה: "אבל אז הגיע הרגע הזה שם על הבמה בצרפת שקראו בשם שלי ולשנייה אחת בין כל העייפות והגעגועים נזכרתי בשי הבמאי שאמר לי שאני לא מתאימה ובקרני שאמרה לי שאצטרך להילחם על התפקיד עם כל כך הרבה שחקניות מוכשרות אחרות ובכל השעות הארוכות שלמדתי טקסטים והלכתי לשיעורי משחק וניתחתי את אלי וחשבתי על כל ניואנס של האישה הזו ובלילות ניסיתי להבין מי היא ואיך היא מרגישה, ולקחתי נשימה ארוכה והחלטתי להנות מהרגע הזה. אבל באמת. להנות מההכרה, להנות מזה ששופטים שאין להם מושג מי אני חשבו שכנראה עשיתי משהו טוב והחליטו להעניק לי את פרס השחקנית הטובה ביותר".
לסיום הסבירה הכוכבת כי: "נכון, בסוף היום זה רק פרס, אבל בשבילי זה היה עוד איתות לזה שהעבודה הקשה והדרך הארוכה משתלמות. וגם להזכיר לעצמי ואולי גם לכם ש"לא" זו אף פעם לא תשובה מתקבלת". צילום תמונות: יח"צ\מסך רשתות חברתיות

 

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן