ריטה בהלם: משי קלינשטיין חושפת את הדבר הבא

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הזמרת האיקונית ריטה חגגה את יום הולדתה ה-61 וזכתה לברכה מרגשת מבתה משי קליינשטיין, אשר חשפה תמונה אינטימית במיוחד. כל הפרטים

מערכת הפורטל מפנה את תשומת לבכם אל השחקנית והזמרת משי קליינשטיין שהפכה לאמא לפני חודש וחצי. הפעם, קליינשטיין, מברכת את אמא שלה, הזמרת האגדית ריטה לרגל חגיגות יום הולדתה ה-61. משי שיתפה אמש  תמונה ממיטת חדר הלידה, בה נראית ריטה מורחת שפתון לבתה וכתבה: ״הנה רגע אחד שמרגש אותי, ההוויה שלנו״.

עוד כתבה ושתפה כי ״יום הולדת למלאך שלי, שאלוהים שלח לעולם. אני זכיתי לחיות לצידך בחיים האלה, הלוואי ותהיי לי בריאה ומאושרת. ומוגשמת כל יום יותר, ותרשי לעצמך לעוף הכי גבוה מאי פעם. הייתי יכולה להגיד כי עכשיו שהפכתי לאמא, אני מעריכה יותר את המשמעות של אימהות, אבל את מאז ומעולם היית הדבר המשמעותי ביותר בחיים שלי״.

בנוסף, גם מירי מסיקה הצטרפה ובירכה את ריטה בדברים הבאים "אומרים שעדיף לא לפגוש את מי שהערצת כל חייך, שהמציאות עלולה לאכזב, במקרה של ריטה המציאות עולה על כל דמיון, כמה כשאון כריזה ואור יוצאים מהאישה הזו. שכל חלומותייך ימשיכו להתגשם ולהוות השראה אינסופית לנשים חולמות בכל העולם״.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן