תום חיימוב חושף: "התמודדתי עם מחלה מאד קשה"

למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי יוצא תכנית הריאליטי, "האח הגדול" סיפר במסגרת שבוע האופנה בתל אביב על ההתמודדות שלו עם תופעת הפסוריאזיס שהופיע על עורו. "ההתגלות הייתה בצורה די דרמטית". כל הפרטים

מערכת הפורטל מתזכרת כי בשבוע החולף נערך "שבוע האופנה קורנית תל אביב" בו הוצג לראשונה מותג אופנת הגברים החדש "DARE". את התצוגה פתחו בנשיקה הנשואים הטריים ינאי פרישר גוטמן ובעלו פלג. נציין כי בקהל נכחה משפחתו של אמיר פיי גוטמן ז"ל שהגיעה לתמוך ולפרגן.

מי שעוד לקחו חלק בתצוגה הם תום חיימוב, אביתר עוזרי, אור מיניאלי, אופיר דן ועוד רבים ויפים. נוסיף, כי כחלק מהערב הוצג גם פאנל שנשא את השם 'ויהי עור' העוסק בהתמודדות עם מחלת העור "פסוריאזיס", בו משתתף גם תום חיימוב, שהתמודד בעצמו עם המחלה. בראיון מיוחד חשף את ההתמודדות שלו עם התופעה שהופיעה על עורו.

איך התמודדות עם המחלה? "מעבר לקושי האישי, זה איך שאנשים רואים אותך באותן סיטואציות, ומה שהיה הכי קשה לי. המסר שלי הוא שאפשר להתמודד עם זה, אפשר לצאת מזה, יש לזה תרופה. מעבר לזה, שחברים שלנו ידעו איך להתנהל מולנו".

חשפת סיטואציה לא קלה. נשירת שיער באמבטיה? "כן. ההתגלות הייתה בצורה די דרמטית. נכנסתי יום אחד למקלחת שטפתי את הראש ובמקום מים יצא שחור. והבנתי שזה היה השיער שלי, ובאותם רגעים התחלתי לצחוק בצורה מטורפת במקום לפחד, ממש צחקתי. ואני באמת לא מאחל את זה גם לא לאויבים שלי, לא שיש לי כאלה. כי זה להסיר את כל המגננות, את כל המציאות כפי שאנחנו מכירים אותה וזה קשה".

העניין השפיע עליך נפשית? "אני יכול להגיד שזה הדבר הכי טוב שקרה לי כי משם רק בתחזקתי, הבנתי שאני לא יכול לתלות את החיים שלי רק במראה חיצוני ודברים שטחיים ואני צריך לגשת לתוכן האמיתי שלי, שמדגיש את מי שאני את החוסן הפנימי שלי, וככול שהצלחתי לחזק אותו הבנתי שאני כמעט בלתי מנוצח, אם מדבור בעניינים נפשיים או פסיכולוגיים. לא פיזי – כי אף אחד הוא לא 'לא מנוצח' ברמה הזאת, אבל בפן הפסיגולוגי, אנחנו רק מתזקים מהקושי. אני לא מקלל את הרגע, מן הסתם אני מחבק אותו, ואני רוצה שכולם יחבקו אותו".

היכן זה תופס אותך בחייך? "אני חושב שזה רגע מכונן. אני מגדיר את הרגע הזה כמה שבנה את האישיות שלי. בעצם תום נולד מחדש ברגעים האלו, עם כל הבכי וכל הדמעות, וכל הקושי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן