תמונות ראשונות: מייקל לואיס אחרי שנפל מ16 מטר ונפצע קשה

כאן בפורטל "עומרי חיון" דיווחנו לכם אתמול, כי השחקן והדוגמן נפצע קשה לאחר שהחליק ממפל בגובה 16 מטרים במהלך צילומים באיי סיישל. הוא חזר לישראל ומאושפז בבית החולים תל השומר. תמונות ראשונות מהאישפוז. כל הפרטים

אתמול, סיפרנו לכם על התאונה שהשחקן הדוגמן וכוכב הרשת מייקל לואיס עבר, לאחר שהחליק ממפל בגובה 16 מטר באיי סיישל. לואיס הובהל לבית חולים מקומי, שם התברר שהוא סובל משברים בפניו, בגפיים ובאגן. כעת, הוא הועבר להמשך טיפול בישראל ועבר ניתוח בידו, שעבר בהצלחה ומקורביו סיפרו למערכת הפורטל כי הוא חש בטוב.

זוגתו מרי, שהייתה איתו גם בזמן התאונה נמצאת לצידו בבית החולים יחד עם בני משפחתו וחברים קרובים. למרות שעומדת לפניו תקופת שיקום לא פשוטה, נראה שלואיס יעבור בשלום גם את המשבר הזה ויצא ממנו מחוזק. עוד ציינו לכם אתמול כי לואיס, מוכר בתור חובב מושבע של ענייני אקסטרים למיניהם, בעברו שיחק כדורסל ואף זכה בתור נער בתחרות הטבעות.

לאחר הפרישה מעולם הכדורסל, פנה אל ענף "הפרקור" כשלעצמו, מורכב משיא האקסטרים. עוד נציין כי רק לאחרונה חשפנו לכם כאן בפורטל כי לואיס החליט לעבור שלב לטענתו והחל  בפרויקט הבא שלו, הוצאת רשיון טייס.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן