בין החיים למוות: מצבו הקשה של מייקל לואיס לאחר שהחליק מגובה 16 מטר! האם הוא ישרוד?

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם לראשונה כי הדוגמן מייקל לואיס, יצא לצילומים בסיישל, ובמהלכם נפל מהמפל מגובה 16 מטר אל תוך האבנים. הנזק? שבר באף, ריסוק כף היד, שבר באגן וניתוח חירום. כל הפרטים

למערכת הפורטל נודע כי הדוגמן המסוקס מייקל לואיס, יצא לצילומים בסיישל, ובמהלכם נפל מהמפל מגובה 16 מטר אל תוך האבנים. הוא פונה באופן מידי לטיפול בבית חולים מקומי ושם התברר כי הוא שבר את האף, ריסק את כף היד, שבר באגן ומכות יבשות נוספות.

היום בבוקר , הוא עבר להמשך טיפול בבית החולים ״תל השומר״ בישראל ובימים הקרובים צפוי לעבור ניתוח נוסף ושיקום.  כאן, המקום להוסיף ולציין כי לואיס, מוכר בתור חובב מושבע של ענייני אקסטרים למיניהם, בעברו שיחק כדורסל ואף זכה בתור נער בתחרות הטבעות לאחר הפרישה מעולם הכדורסל, פנה אל ענף "הפרקור" כשלעצמו, מורכב משיא האקסטרים. עוד נציין כי רק לאחרונה חשפנו לכם כאן בפורטל כי לואיס החליט לעבור שלב לטענתו והחל  בפרויקט הבא שלו, הוצאת רשיון טייס.

הדוגמן, שיתף בסרטון שלו במסוק וכתב: "לא, לא קניתי מסוק. אבל כן התחלתי ללמוד להטיס אחד. בעוד שנה מהיום תקראו לי קפטן מייק". עוד הוסיף וכתב: "חסכתי שנים לרגע הזה, ועכשיו הוא כאן. להגשים את אחד מהחלומות הכי מטורפים שלי, להוציא רישיון למסוק. התחלתי עכשיו תהליך של שנה שבסופו תוכלו לקרוא לי קפטן לואיס". מערכת פורטל "עומרי חיון" מאחלת החלמה מהירה ובריאות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן