הבן של רני רהב מתחתן וכל התעשייה בסערה בגלל זה!!!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מעדכנת אתכם כי רועי רהב בן ה-29, בנם של רני והילה רהב עתיד להתחתן במהלך חג סוכות בעוד כחצי שנה בתל אביב עם גרציאלה, בתו של המיליארדר היהודי, פטריק דרהי טייקון תקשורת עולמי, שניצב במקום ה-675 בעולם עם הון של 4 מיליארד דולר. כל הפרטים

מערכת הפורל מעדכנת אתכם כי בקרוב העובדים במשרד יוזמנו לאחת החתונות הכי נוצצות שנראו בישראל, כאשר בנו של רהב יתחתן בסוכות עם בתו של המיליארדר פטריק דרהי. עוד נחשוף לכם למי מכם שלא יודע כי רועי רהב בן ה-29, בנם של רני והילה רהב יתחתן במהלך חג סוכות בעוד כחצי שנה בתל אביב עם גרציאלה, בתו של המיליארדר היהודי, טייקון תקשורת עולמי, שהחברה שלו אלטיס שולטת בשורה של ערוצים וגופי שידור מסביב לעולם ובהם חברת הוט.

מן הסתם, החתונה צפויה למשוך לכאן את צמרת העסקים והתקשורת העולמית. בני הזוג הכירו לפני חצי שנה, וההורים השמחים כבר מצפים לחופה. דרהי, יזם ואיש עסקים ישראלי צרפתי שנכנס לרשימת המיליארדרים העולמית הוא נכנס בזכות הקמת אלטיס (Altice), קבוצת חברות תקשורת ומפעילי כבלים בינלאומיים. הונו, נכון ליולי 2022 עומד על כ-4 מיליארד דולרים שממקמים אותו במקום ה-675 בעולם.

לסיום נציין כי אחת הרכישות הגדולות של דרהי, דווקא מחוץ לענף התקשורת, הייתה ב-2019 כשהפך לבעלים של בית המכירות הפומביות הנודע סותבי'ס. העסקה על פי הפרסומים חצתה את רף 3.5 מיליארד הדולרים. בקיצור, שמח.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן