הילד הקטן של אלינה לוי מ"האח הגדול" אושפז בבית החולים במצב מסוכן מאד

למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי יוצאת הראליטי, שהפכה לאמא רק בקיץ האחרון, שיתפה ברשתות החברתיות כי בנה הגדול נאלץ לעבור את שלושת הימים האחרונים בבית החולים. כל הפרטים על המקרה הרפואי

מערכת הפורטל חושפת לכם כי אלינה לוי, שהפכה בקיץ האחרון לאמא בפעם הראשונה לבנה הבכור אוליבר, שיתפה אמש כי בנה עבר הליך רפואי לא פשוט. אלינה, שיתפה את עשרות אלפי עוקביה ההדוקים כי את שלושת הימים האחרונים היא ובעלה העבירו באישפוז בנם בבית החולים, שעבר הליך רפואי בעקבות פעילות יתר בבלוטת התריס.

״עברנו שבוע מטורף, אוליברצ'יק עבר הליך רפואי שהצריך הרדמה מלאה, והיינו באישפוז כמה ימים. הרגשתי שאנחנו צריכים התכנסות ורגע עצירה כי זה הציף אותנו והיה לנו מבהיל״, כתבה לוי ושיתפה את עוקביה. עוד פירטה והוסיפה כי ״הוא היה בצום שמונה שעות, למרות שהיה אמור להיות שלוש שעות, כי היה ניתוח שהתעכב לפניו, ואף אחד לא עידכן אותנו בזה. זה היה חוסר אונים מוחלט. ואז ההרדמה והוא התעורר כאוב, זה היה שובר לב, לראות אותו ככה בלי יכולת באמת לעזור לו״.

עוד המשיכה וכתבה כי ״אנחנו מתאוששים , אנחנו בלילות בלי שינה, זה היה סיוט להיות במרחב של בית החולים, הריחות הכימיים וחומרי הניקיון, ואין אוויר והייתי עם מיגרנות מטורפות, אוליברצ'יק חזר חולה בגלל זה, וכולנו חזרנו גמורים. שלושה ימים בסביבה הזאת, גמרו לי את הבריאות חזרתי מחוקה״. את השיתוף המרגש והחשוף סיימה בדברים הללו ״אני משתפת כי אני מרכישה שעיכלנו את החוויה, וגם אין לי כוחות לשחק אותה. אני פה עם כל מה שקורה, זה לא פשוט לראות את אוליבר ככה אבל זה עניין של כמה ימים״.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן