נסרין קדרי ובעלה רום החליטו ללכת עד הסוף ולחשוף ש….

מערכת פורטל "עומרי חיון" מעדכנת אתכם כי רגע לפני שסדרת דוקו חדשה על חייה תושק, נסרין קדרי התראיינה וענתה על שאלות חושפניות במיוחד על האימהות הטריה לריף, הג'ינגול בין אימהות לקריירה וחלוקת התפקידים בינה לבין בעלה רום שמיר. "הוא אבא מדהים אבל לא פעיל. אין מה לעשות". כל הפרטים

הזמרת המוכשרת התראיינה כאמור בראיון חושפני במיוחד על מה עשתה לה האימהות, כיצד השתנתה מאז, מה בדיוק חלוקת התפקידים בבית בינה לבין בעלה רום שמיר ("הוא אבא מדהים, אבל הוא לא פעיל") ועד כמה חשופה הולכת להיות הסדרה על חייה? מערכת הפורטל מביאה לכם את הפרטים המעניינים.

חזרת לעבודה כרגיל, את אמא עכשיו. "חיכיתי לזה כל החיים. זו חוויה כל כך מדהימה בעיניי להיות אמא סוף סוף. אני אימהית במקור שלי, דואגת לכולם, מחבקת, מגשרת ועוזרת. פתאום כשזה שלך, ההתרגשות הולכת ומתגברת. ויש אחריות כמובן, היום אני צריכה לקבל אחריות לילד קטן. חזרתי לעבודה כל כך מהר אבל כמובן לא הייתי יוצאת לבמות אם לא הייתי מרגישה שהוא בטוח במאה אחוז. כולם שומרים עליו, יש לי עזרה, והכל בסדר".

בערב כזה של פרמיירה שלך, עם מי נמצא הילד? "הוא עם המשפחה שלי, יש לו מטפלת, חברות שלי. אני לא מתביישת, אני אומרת להן 'בואי תעזרי לי!', מסנג'רת את כולם".

הדבר הכי כיף בלהיות אמא? "שיש מישהו שמחכה לך שאת חוזרת הביתה, עם החיוך הזה, אני לא יכולה, אני אשרף על אמא שלו". זו הבעיה. אני מסתכלת ואומרת 'הדבר הזה, זה הילד שלי?' אני כל כך מתרגשת מזה, אני לא יכולה לתאר את זה במילים. כל מה שעשיתי עד היום מתגמד לעומת הדבר הקטן הזה, מה הוא עשה לי, הוא משגע אותי".

מה הכי קשה לך בהורות? "את יוצאת לעבודה יום שלם, ועכשיו לקחתי מלא פרויקטים גדולים והקושי בזה שאני לא כל כך רואה אותו וזה לא קל כי הלב שלי נקרע. אבל עדיין חושבת שעם כל המורכבות הזו, כשהוא יגדל בעזרת השם, הוא יהיה גאה באמא שלו, שאני עובדת קשה ולוחמת במהות שלי, על הדבר הזה שנקרא המוזיקה שלי. וזה לפחות מה שמנחם אותי".

סיימתם לצלם את הסדרה "נסרין אגדה". היית נורא חשופה שם? "האמת שאני תמיד עם עטיפה עליי, מנסה להדחיק את החיים האישיים שלי, ופתאום כן רציתי שיראו את זה מהעיניים שלי. בלי רקדניות, בלי תלבושות, בלי במה, בלי קהל, אלא אני עצמי. זה מאוד חשוב לי כי יש הרבה אנשים בדרך, שאתה יודע, שמועות. רציתי לעצור את זה ולא ידעתי איך. ההזדמנות הזו שהוט נתנו לי, זה באמת מה שנתן לי להביע את הרגש שלי, את העצבים, הכאב, השמחה שלי. אתה תראה נסרין אחרת ממה שאנשים חושבים".

את תמיד צבעונית, מה הצופים יופתעו לגלות בסדרה? "אני לא יכולה להגיד לך הכל. אני רק יכולה להגיד לך שנסרין מאוד השתנתה השנה הזו. הפכתי לאדם אחר לגמרי, אדם יותר טוב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן