טהוניה רובל: ״האקס שלי מנסה לרצוח אותי ואת בן הזוג החדש שלי״

מערכת פורטל "עומרי חיון" חושפת לכם את הפוסט המצמרר של טהוניה רובל. כידוע, לאחר שבעלה הקודם הרביץ לה. אמש, סיפרנו לכם כי החליטה להשיק את בן זוגה החדש. היום משתפת הדוגמנית כי "עד מתי נחווה אלימות מצד הגרוש". כל הפרטים

רק אתמול חשפנו לכם כי, רובל (34), שנמצאת בחודשים האחרון האחרונים בזוגיות עם שלומי טהורי(56), מנסה לשמור את מערכת היחסים שלה מתחת לרדאר, אולם אמש השניים החליטו להגיע לראשונה יחד לאירוע פומבי והשיקו את הזוגיות הזו באופן רשמי באירוע מתוקשר.

היום, מערכת פורטל "עומרי חיון" הבחינה כי טהוניה רובל שיתפה את קהל עוקבייה באמירות מצמררות ונוגעות ללב. כך כתבה הדוגמנית "עד מתי נחווה אלימות מצד הגרוש ואם זה לא מספיק נחווה גם אלימות בחסות החוק שכולל הטרדות אין סופיות מצד המשטרה ואם זה לא מספיק גם יתלוננו עלייך יפתחו לך תיקים במשטרה כאילו את אחרון העבריינים".

רובל, לא נרגעה והמשיכה להוציא את סערת הרגשות על המקלדת. הוסיפה וכתבה עוד כי "כי תיקים יש לי ואפילו תמונות קלסתרון יש לי במשטרת ישראל וכל מה שאני עושה זה רק להגן עליי ועל הבת שלי! לא פלא שנרצחות נשים בלי סוף! כנראה שהמשטרה צריכה לעשות בדק בית עמוק ויפה שעה אחת קודם! אני שותקת כבר המון זמן ונמאס לי לשתוק!".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן