דניאל גרינברג על הפירסומים: ״אני ואייל גולן עדין לא חזרנו תפסיקו״

מערכת פורטל "עומרי חיון" חושפת לכם כי אחרי שאייל גולן וגרושתו דניאל גרינברג נתפסו רוקדים צמוד במסיבה, דניאל גרינברג מגיבה לראשונה ומסבירה: "פחות סיכוי לקאמבק, אנחנו חברים טובים". כל הפרטים

למרות שנפרדו לפני יותר משנה, במוצ"ש נתפסו אייל גולן ודניאל גרינברג צמודים במסיבת הפורים של עופר ניסים. הרשת רעשה וגעשה משמועות על קאמבק וזה הגיע לאחר שחגגו יחד עם ילדיהם המשותפים מיאל ורון את חג הפורים. הבוקר (שני) התקיים בחנות הדגל במלון הרדוס ת״א, אירוע השקת סדרת המכשירים הבייתיים לטיפולי אנטי אייג׳ינג.

גרינברג, שהתאוששה מהמסיבה הגיעה להתפנק בטיפול פנים ובראיון מיוחד הסבירה מה קרה במסיבה והאם יש סיכוי לקאמבק. ראינו שנהנית עם אייל במסיבה של עופר ניסים. מה היה שם? "כמו שראיתם, היינו במסיבת פורים. אנחנו חברים, אנחנו נהנים ומבלים יחד".

רקדתם צמודים, בכל זאת. "אתה יודע, קצת שותים, קצת אווירה. אנחנו אוהבים כבני אדם ויש לנו ילדים משותפים, זה בסדר לגמרי".

אתם מבלים הרבה יחד כמשפחה. יש סיכוי לקאמבק? "פחות סיכוי לקאמבק. כל עוד יש לנו את האפשרות וכל אחד מאיתנו חופשי לעשות מה שנוח לו ומה שטוב לו, אז אנחנו משתדלים בעיקר להשקיע במשפחה ובילדים".

את פנויה לאהבה? רוצה זוגיות? "האמת שכרגע אני יותר מתעסקת בילדים שלי ובקריירה שלי, אבל אתה יודע…".

הייתה דרמה סביב המחירים של מותג האופנה שלך. הדברים השתנו? "זה כבר אקוטאלי, זה היה, דיברנו על זה. המחירים לא השתנו וזה המחירים של המוצרים. ברוך השם אני שמחה לדעת שהעוקבות שלי אוהבות ורוכשות".

סיפרת שאת חווה תקופה קשה, שאת בוכה הרבה. איך את היום?
"זה בא בתקופות. אנחנו בני אדם ולא הכל ורוד ומושלם. לכל ירידה, יש עלייה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן