שיהיה במזל: זוכה "האח הגדול" מצפה לילד שני

למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי כוכב הריאליטי ג'קי מנחם שזכה בעונה השלישית של "האח הגדול" בכל הקופה ועזב את עונת ה-VIP לבקשת אשתו, מצפה לילד שני, כשאשתו כבר בשבוע 35 להריונה. כל הפרטים

מי שהצליח לכבוש את לה הצופים וזכה בעונה השלישית של "האח הגדול", ג'קי מנחם, השתתף גם בעונת ה-VIP לפני כשנתיים, אלא שזמן קצר לאחר שנכנס לבית הסגור נאלץ לצאת בעקבות בקשתו של אשתו,ציפורה. בעבר, אישתו כתבה בהקשר תכנית הריאליטי המדוברת כי "למען הסר ספק, בעלי לא נוצר כדי לבדר אתכם והסיבות האישיות והמשפחתיות הן לא עניינו של אף אחד. המשפחה שלנו מעל לכל. אם לרגע מישהו חושב שהמשפחה שלנו הרסה לו תוכנית טלוויזיה, קצת פרופורציות".

עוד הוסיפה וכתבה כי "סיבות משפחתיות הן לא עניינו של אף אחד, והסיבות בטח ובטח לא ניתנות לפירוש. מי שמגיע למסקנה, שיישאר איתה. ג'קי מוסר את אהבתו ותודה על הדאגה, תישארו בריאים", כך, כתבה בזמנו אשתו למגיבים שכעסו כי יצא מהבית הסגור. כעת, ג'קי וציפורה מבשרים לעוקביהם שהם מצפים לילד בתמונה מרגש עם בטן הריונית ובתם הבכורה עמנואל לצידם.

עוד נוסיף ונציין כי, ציפורה שיתפה בתמונה וכתבה כי היא בשבוע ה-35 להריונה, כלומר בחודש שמיני וצפויה ללדת ממש בקרוב. כזכור, מנחם וציפורה התחתנו בשנת 2018 בנוכחות חברים קרובים ומשפחה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן