עינב בובליל פותחת את הפה בלי צנזורה: לא תאמינו מה היא הגיבה לאחת מהעוקבות שלה

מערכת פורטל "עומרי חיון" הבחינה כי לאחר שעוקבת טענה על בתה הקטנה: "מכוערת כמו שאר בנותיה", כוכבת האח הגדול לשעבר השתנקה: "בחיים שלי לא אמרתי על תינוק 'מכוער'. איך אפשר להגיד על ילד דבר כזה? אין לכן מה לעשות בחיים? על ילדים קטנים? לאן הגענו. אחר כך מתפלאים שהמצב שלנו במדינה ככה. הלב שלי כואב. כואב ועצוב, מאוד". כל הפרטים

עינב בובליל, מהכוכבות הראשונות של 'האח הגדול' בישראל, ילדה לפני מספר חודשים את בתה החמישית ריף, אבל היא הצליחה להשאיר לא מעט פיות פעורים כאשר הגיעה להשקה עם חולצת בטן שחשפה בטן חלקה ומרשימה. אלא, שכעת מגיע סיפור חדש מכיוונה, כאשר אחת מעוקבותיה שלחה הודעה שכנראה הגיעה אליה בטעות ובה נכתב על התינוקת לבית משפחת בובליל-בניסטי: "מכוערת כמו יתר הבנות שלה". לאחר שהחליטה לא לפרסם מי היא אותה גברת שעשתה לה שיימינג, היא התייחסה בכל זאת למקרה.

בובליל טענה: "אתן יודעות מה מישהי רשמה לי? היא לא התכוונה לרשום את זה לי, היא התכוונה לרשום את זה לאחת החברות שלה וזה הגיע אליי, שריף מכוערת כמו הילדות האחרות שלי. עכשיו חשבתי… סליחה, אם להעלות את זה וידעתי שאקבל מיליון תגובות והכל. חשבתי לעלות את זה עם השם שלה".

עוד הוסיפה אמרה: "איך אפשר להגיד על תינוק מכוער? בחיים שלי לא אמרתי על תינוק מכוער? בחיים שלי לא אמרתי על תינוק 'מכוער'. איך אפשר להגיד על ילד דבר כזה? אין לכן מה לעשות בחיים? על ילדים קטנים? לאן הגענו. אחר כך מתפלאים שהמצב שלנו במדינה ככה. הלב שלי כואב. כואב ועצוב, מאוד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן