שחף וטילה עזבו את תאילנד וקפצו לדובאי – האם שם הם יתארסו?

האם תהיה כאן חתונה? מערכת פורטל "עומרי חיון" מהמרת לחלוטין שכן. זוכת "האח הגדול" טליה עובדיה משתפת בפוסט מרגש "החופשה הכי טובה שהייתה לי בחיים. בגלל הפרטנר שלי". כל הפרטים

הזוג הכי רומנטי ופוטוגני שיצא מהעונה האחרונה של "האח הגדול", כבר מזמן עברו לגור יחד והספיקו אף להרחיב את "המשפחה" כאשר אימצו ציפור מחמד לבית. כידוע, הזוג יצאו לחופשה רומנטית וחלומית בתאילנד. עכשיו, כאשר החופשה בתאילנד הגיעה לסיומה והשניים "קפצו" לדובאי עובדיה, משתפת בפוסט מרגש וכותבת "החופשה הכי טובה שהייתה לי בחיים. לא בגלל הנופים ולא בגלל הניתוק, נטו בגלל הפרטנר הכי טוב שיכלתי לבקש לעצמי".

עובדיה ממשיכה ומשתפת "כל החיים חלמתי למצוא את זה שיגרום לי להרגיש אהבה אמיתית וזה תמיד היה ליד, חשבתי שכנראה אני לא אדם שחווה רגש זוגי שעוצמה גבוהה. מכירות את זה שאתן כבר מרימות ידיים? המחשבה שרצה בראש שאולי אשאר לבד, שכנראה שמה שחלמתי עליו פשוט לא קיים ורוב הסיכויים שאצטרך להתפשר כי החיים זה לא דיסני".

עוד כותבת עובדיה "ואז בדרך הכי לא צפויה שחף נכנס לי לחיים, טרף לי את הקלפים בלב ולימד אותי שהמשפט כשזה זה, זה זה. הוא לא קלישאה. הטבע שלנו הוא לשכוח כמה רצינו משהו ברגע שהשגנו אותו, אבל חייבת להודות שזה פסח עליי הפעם".

לסיום, כתבה עובדיה " תודה לחבר הכי טוב שלי שלימד אותי עד כמה אני יכולה לאהוב, שלנחת ונחלה שלי אחרי שנים ארוכות ותלולות אני ברוך השם הגעתי, אני אוהבת אותך יותר משמילים יכולות לתאר". מערכת פורטל "עומרי חיון" תמיד מכה בברזל כל עוד הוא חם ובמקרה הנ"ל לא הייתה לוקחת סיכונים ומאפשרת לרגשות להתקרר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן