דרמה בערוץ 12: אמא של כוכבת ״הכוכב הבא״ דקרה את ביתה ואת עצמה ומתה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי לכאורה, טרגדיה משפחתית התרחשה לכוכבת התכנית "הכוכב הבא לאירויזיון" מבית ערוץ קשת12. האם דקרה את בתה. לאחר מכן, דקרה עצמה, ומתה. כל הפרטים 

לכאורה, טרגדיה אלימה שהסתיימה במוות. כך נודע, למערכת פורטל "עומרי חיון". הבוקר, קטטה התפתחה בין הזמרת הכוכבת גאיה שאקי (21), המוכרת בעיקר עקב השתתפותה בתכנית "הכוכב הבא לאירויזיון" אשר שודרה בערוץ בקשת12 לבין אמה. שאקי, סיימה במקום הרביעי בעונה בה השתתפה ב"הכוכב הבא" והצליחה לגרום לשופטים וגם לקהל להתאהב בה. נאמר עלייה כי היא אחת המתמודדות הכי מסקרנות שיצאו מן התכנית. בשנה שעברה, אף הוציאה סינגל בשם "ארגז צעצועים".

יודעי דבר מוסרים כי האם, דקרה את הבת (גאיה שאקי) ולאחר מכן, דקרה את עצמה, וכאמור, מתה מן הפציעה. על פי דיווח של מדא, שאקי, פונתה אל בית החולים במצב בינוני.

משטרת ישראל עדיין חוקרת את נסיבות אירוע טרגי ומזעזע זה. המקרה פורסם לראשונה ע"י דניאל עמרם המנהל את הקבוצה "דניאל עמרם ללא צנזורה".

אלי לוי, דובר ראשי של משטרת ישראל טרם מסר תגובתו לאירוע. כאשר תתקבל תגובת משטרת ישראל היא תצורף לגוף הידיעה. בנוסף, גם מדוברות ערוץ "קשת12" טרם התקבלה תגובה.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן