רעידת אדמה: נועה קירל זורקת פצצה – האם היא פורשת מהאירויזיון?

מערכת פורטל "עומרי חיון" משתפת אתכם כי לאחר החשיפה המתוקשרת של השיר "יוניקורן", נועה קירל מתראיינת וחולקת את הסוד שמאחורי הבחירה בשיר, הקשר העמוק שלו לישראליות וגם את המסר האישי שלה לנשים צעירות בארץ לכבוד יום האישה. כל הפרטים

אמש (ה') במשדר מיוחד בערוץ כאן 11 נחשף השיר של מדינת ישראל לאירוויזיון 2023 בליברפול, בביצועה של הנציגה נועה קירל. כעת כשהציפייה לחשיפה מתפוגגת ומתחלפת בהתרגשות והשתוקקות חדשה לתחילת התחרות הרשמית, קירל משתפת את מערכת הפורטל בסוד מאחורי בחירת השיר, בתחושות האישיות שלה לקראת התחרות ובמסר האישי שלה לנשים צעירות.

מה חיבר אותך דווקא לשיר יוניקורן ביחס להיותך ישראלית? "ישראל היא מדינת היוניקורן, אנחנו מדינה שהיא הצלחת הייטק גדולה שיש בה הרבה חברות שהגיעו למעמד הזה, בחרנו בחד קרן מהמיתולוגיה, בגלל הכוח השקט שלו. כשברוב התחומים יש הרגשה של מאבק מול שינויים, דווקא היוניקורן עומד חזק, יציב, יפה-תואר ושקט. כך הוא מצליח להתמודד עם כל אתגר הניצב מולו בדיוק כמו מדינת ישראל המדהימה".

איזה קהלים חדשים תרצי להיחשף אליהם דרך האירוויזיון? "אני כבר תקופה עובדת על קריירה בינלאומית, אני חושבת שהאירוויזיון זו הזדמנות מדהימה להציג אותי לעולם באחת מהבמות הגדולות ביותר שיש. אני יוצאת למשימה הזו עם שיר שאני הכי שלמה וגאה בו".

חשפת פן אישי של התמודדות עם לחצים וביקורות, איזה טיפ היית נותנת לנשים צעירות שחוות מציאות דומה? "הטיפ הכי חשוב לדעתי זה להיות עטופה במשפחה שלך ובאנשי צוות שמאמינים בך ונותנים לך גב ואוזן קשבת וכמובן להאמין בעצמך ובדרך שלך!"

לכך קירל הוסיפה: "כבר תקופה ארוכה שאני שומרת בסוד את יוניקורן, ואין לכם מושג איזו הקלה זו לשתף אותו איתכם סוף סוף! אז אחרי תהליך יצירה ארוך ומרגש עם מיטב היוצרים הטובים ביותר בישראל, אני גאה לייצג את המדינה שלנו עם השיר המיוחד הזה ומבטיחה לעשות הכול, אבל הכול, כדי שאירוויזיון 2024 יתקיים בישראל. תתחילו להחזיק אצבעות!".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן