שוב דרמה? בן אל תבורי רב עם אמא שלו אביבה תבורי וזה נגמר בפיצוץ

מערכת פורטל "עומרי חיון" שמה לב כי נראה שבן אל תבורי לא מצליח לתחזק מערכת יחסים יציבה עם הוריו שימי ואביבה תבורי. אחרי שרב עם אביו והשלים איתו, כעת הוא גם רב עם אימו והשניים בנתק ביחסים. כל הפרטים

מערכת הפורטל מעדכנת אתכם כי, נראה שהזמר בן אל תבורי מתקשה לשמור על יחסים שלווים לאורך זמן עם קרוביו. הזמר שחזר לישראל לאחר חודשיים בארצות הברית לצד זוגתו דני לוי, נפרד כזכור מהשותף המקצועי סטטיק.

אז ככה, זה קרה לאחר שנחשפו הקלטות של תבורי בשעת כעס כשהוא אומר דברים קשים לאקסית אורטל עמר ולבנם המשותף, תו פרינס. תבורי שהשלים לפני מספר חודשים עם אביו,שימי תבורי, אחרי נתק ארוך, התנתק ממנו שוב אלא שעם חזרנו לארץ הגיע אביו לביתו במגדלי יו עם עוגה והשניים התאחדו שוב.

עוד נוסיף כי, גם עם אימו, אביבה תבורי, הסתכסך בן אל והיה מנותק ממנה במשך מספר חודשים, אלא שהשניים השלימו ועם חזרתו לישראל הפגיש בינה לבין בת זוגו החדשה.

כעת, נמסר למערכת פורטל "עומרי חיון" על ידי מקורבים למשפחת תבורי כי שוב עבר חתול שחור בין האם והבן. תבורי הזמין את אימו לארוחת ערב אלא שאז, כך מספרים מקורבים, השניים החלו לריב. היחסים בין אביבה לבן אל עלו על שרטון וכעת הם לא מדברים. אנחנו מאמינים שכמו בכל משפחה, השניים רבים ולא רחוק היום שבו ישלימו.

*קרדיט צילום תמונות: יח"צ\מסך רשתות חברתיות

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן